10 Haziran 2013 Pazartesi

Biraz MODA

Herkese hayırlı akşamlar...
Önceki postlarımda İstanbul'a gideceğimizi paylaşmıştım. Damat bohçası olayı için. :) Haftasonum alışveriş koşuşturmacalarıyla geçti. Cumartesi günü Etlikteki Antares AVMye gittim. Şükür ki sevdiceğim için istediklerimi alabildim. Almak için bulmak lazım ve ben o bulma kısmında çok sıkıntı yaşayanlardanım normalde.
Pazar günü de kızkardeşimle Demetevlere gittik. Sevdiceğimin ailesinin evine gittiğimizde, bendeki bu çılgın kızın üstünü örtmek istercesine hanım hanımcık görünmek için kıyafet aradım aradım aradım...... Ayaklarımıza kara sular indi..  girdiğimiz bir mağazaya en az iki kere bakıp çıktıktan sonra, en son girdiğimiz mağazada bulabildim istediğim renk ve model eteği. Onun da kumaşı istediğim gibi değildi pufff :/ Çok mu ayrıntıcı oldum acebaa :)) Eğer aklımda bir şey belirlemişsem onu bulana kadar içim rahat etmez. Bulamayıp da almamış olmamak adına bişey alırsam da içime sinmez ve hep o aradığımı bulamama psikolojisine girerim o şeyi her gördüğümde..
Sevdiceğimle bu durumdan çıkardığımız bir sonuç var ki her alışverişimde yanımda mutlaka yine sevdiceğimin olması gerektiği. Çünkü birlikte alışverişimiz çok kısa sürüyor. bana bişeyi çok yakıştırdı mı benim sevgi kelebeklerim uçuşuyor etrafa pır pır ve hemen alıyoruz :))
Bir etek için o kadar dolaşınca artık gözümü kapatır kapatmaz kıyafetler görmeye başladım. Sonra da dedim ki internette beğenip toparladığım birkaç modeli sizlerle paylaşayım...
Moda da var ki bu blogdaaa... :P


Sade ve şık! Tam anlamıyla bir zerafet.. Başındaki aksesuar ise sadeliği canlandırmış ve aynı zamanda tamamlamış.. Bayılıyorum bu tarza...


****

Bu yeşil kıyafetteki güzelliğe bakın.. 



*****
Mintaha ve Fatih.. Bu çifti bilmeyen çok az kişi vardır aramızda. Sanırım bu aşağıdaki Mintaha'nın nikah kıyafeti.. Beni tanıyan bilir o kırmızı papuçların beni cezbettiğini :)) "Kırmızı aşktır ❤❤❤" 


*****
Model harika ve kumaş da kendini göstermiş hani..

*****
Tesettürlü bir abiye modeli. Genelde tüllü modelleri sevmem ama bu hoş geldi gözüme. Size bir tüyo, beğendiğim ve diktirmeyi düşündüğüm gelinlik modelinde hiç tül yok. Duvakta bir ihtimal ;)

****
Veee madem moda dedik, gelinliksiz olmaz değil mi.. 
Bu postumu bir defile edasına bürüyüp gelinlikle kapanışı yapıyorum.. :)



Bir gelinlik ancak bu kadar güzel taşınabilirdi... Geline, gelinliğe saça makyaja hayran oldum... 
Açık arkadaşlarım mutlaka bunu da bir değerlendirsinler olur muu.. :)

*****

Sağlıcakla.. :)


18 yorum:

  1. Ankara'da hangi semttesin? :)
    Ne kadar kaldı inşaAllah yârinle kavuşmana? :)
    Şu tesettürlü gelinliklerin dar olmayanlarını da yapsalar ya, çoğunun üstü dar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şentepedeyim ben şimdi dikkat ettim sen de ankaradaymışsınn.. sen neresindesin pekii :)
      Düğün tarihimiz henüz netleşmedi bekliyoruz hayırlısıyla..
      Gerçekten gelinlik konusunda tesettür sınırları gerçekten aşılıyor dikkat etmek lazım :(

      Sil
    2. görmemen normal daha 10 gün falan oldu. Keçiören deyiz biz.(1 sene öncede Ankara daydık) :)
      Rabbim tez vakitte kavuşmanızı nasip etsin. Bizlerede dua et..:)

      Sil
    3. uzak sayılmayız birbirimize ne güzel :)
      Aminn Allah razı olsun dua ederim elbette ki ben de :)

      Sil
  2. özel günler için daha fazla ayrıntılı düşünmemiz bence normal.bende bir tunik için çok fazla dolaştım seni çok iyi anlayabiliyorum. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi canımm :) Özel bir gün yani. İçim rahatladı ;)

      Sil
  3. Şey ben o çifti tanımıyorum desem :$
    Aman Allahım kendimi çok cahil hissettim şuan :)
    Yeşil elbise çok güzel gerçekten.
    Gelinliğini şimdiden çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım o kadar da önemli değil tanımak gerekmez diil mi kıyafetten dolayı dikkatimi çekmişti benim de. :)
      Gelinliğimi düğüne saklıyorum azıcık sabrediceksiniz artık :)

      Sil
  4. hepsi çok güzel gerçekten bak gelinliğini merak ettim sadece dantel o zaman:) tülsüz gelinliği ancak dantel kurtarır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok da dantelli sayılmaz ama kısmen var tabi ;)

      Sil
  5. ilk iki model çok güzel çok zarif
    gelinliğinizi de sabırsızlıkla bekliyorum nedense gelinliklere düğün fotoğraflarına bakmayı çok seviyorum
    annemle beyaz olan tek parça mı değil mi diye anlaşamadık da sizin bilginiz var mı bu konuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de çok seviyorum böyle gelinlik fotoğraflarına falan bakmayı :) Evlilik arefesinde olduğumdandır ;)
      Beyaz elbise hakkında bilgim yok ama her iki ihtimal de olası bence :)
      Arkasından da bir fotoğraf olsaydı anlaşılabilirmiş

      Sil
  6. ben bu postu gerçekten çok beğendim

    YanıtlaSil
  7. Alışverişte insanın sevdiceğinin yanında olması güzel.. Zaten bi nevi o beğensin diye özen gösteriosun, e o da beğenince alışveriş yorucu olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kestirme alışverişlerim böyle olmuştur. Hem zamandan tasarruf hem de iş gücü kaybını en aza indiren yöntem bu :))

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))