30 Haziran 2013 Pazar

Bloglovin hatırlatması

Merhaba arkadaşlar..
Sanırım bu gün google readerin son günü ve birbirimizi kaybetmememiz adına beni bloglovinden de takipleşmeyi ihmal etmeyelim. Ben de tüm takip ettiğim blogları bloglovinden de takip ettim..
Bundan sonra nasıl olacağı hakkında bir fikrim yok. Açıkçası çok da araştırmadım.
Biz değişimlere çok tepkiler veren ama hızlı adapte olan bir milletiz bence. Ondan sebep olumsuz yorum yapmak istemem :)
Aşağıdaki fotoğrafa tıklayarak beni bloglovinden takip edebilirsiniz arkadaşlar. :)

                
DÜZELTME: Sanırım google reader in birkaç günü daha var. Anlayamadım gitti bu sistemi :)) Değişimi heyecanla bekliyordum oysa :)

14 yorum:

  1. ben zaten izlediklerim blogları blogger kumanda panelinden takip ediyorum google reader kapansada onu etkilemez sanırım ama ne olur ne olmaz die bende açtım bloglovin,takibe alıyorum seni canım bende beklerim bloglovinime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne olucağı nasıl olucağı hakkında fikrim yok sabırla bekliyorum bakalım. :) Takip ediyorum seni zaten ;)

      Sil
  2. merhabaa:) ben yaklasık bı hafta once karsılatım blogunla ve tum yazılarını okudum, sımdı takıp edemeyecek mıyım yanı seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip edebilirsiniz tabi ki yine :) eğer bloğunuz varsa, bloglovin sürekli haberdar olmamız açısından daha bir iyi olur sanki ;)
      Bu arada kim olduğunuzu bilsem memnun olurum aslında :)

      Sil
  3. hmm malesef benim blogum yok ki, yani açmaya cesaret edemeyen sessiz takipçilerdenim. blog okumayı seven üni mezunu kpss maduru serap diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz takipçilerim giderek çoğalıyor demek ki :)
      Bir Google hesabı açarak bloğun olmasa da yorum yapabilirsin bana ve takip ettiğin diğer bloglara ;)
      Bu arada memnun oldum. İşsizlik ne demek iyi bilirim kendi mesleğimi yapmadığım için Allah sana da kolaylık versin

      Sil
  4. Bak onu bılmıodum evet gayet mantıklı kısmetse diyelim :) amin cümlemize inşaallah. Rabbim herkese istediği sevdiği mesleği yapabilmeyi nasip etsin inşaallah :)

    YanıtlaSil
  5. bu bloglovini ben de anlayamadım gitti bir de ingilize
    ingilizce bilmeyen biri için kullanması daha zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniliklere uyum sağlamak çok zor ingilizce sıkıntı evet canım

      Sil
  6. ben serap :) blog acmaya karar verdım ama nasıl olacagını bılmıyorum yardımcı olabılır mısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette ki yardım edebilirim bana mailimden ulaşabilir misin :)
      saadetimustesna@gmail.com

      Sil
  7. Aslında iyiydik böyle, ne gerek vardı ki böyle bir değişikliğe :P

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))