27 Haziran 2013 Perşembe

Bu da bizim damat bohçamız...

Hayırlı akşamlar sevgili arkadaşlarımm..
yaklaşık 2 hafta önce İstanbula sevdiceğimin yanına gitmiştim bloğumda da paylaşmıştım.
Hem bir akrabamızın nikahı vardı hem de damat bohçası götürecektik.
Daha önce ben hazırlık aşamasında neler yapıldığı hakkında bloglardan çok yardım almıştım. Faydalı olması açısından ve de meraklıları için ve aynı zamanda heyecanımı da paylaşmak için ben de bloğumda damat bohçamıza yer veriyorum arkadaşlar :)

Sözü uzatmadan fotoğraflara geçelim..

Bunlar damat için..

Annemin el emeği bohçamız.. Başka bohça da ardı neden çekmemişim fotoğrafını anlayamadım. :)


***
Bohçalardaki bir kısım çeyizlikler.. Seccade, lif, havlu vs..


***
Kemer Cüzdan ve terlik... 
Ve annemin bunlar için hazırladığı süslü keseler.. :)



****

Gömlek ve sedef taşlı kol düğmesii..



***
Çok beğenerek aldığım kol saati.. Ağır olmasa ben bile takarım hani ;) Fossil'in modellerine bayıldım doğrusu. Sevdiceğim de ayrıca çok beğendi :)


****
Çamaşır ve 3 parçalı pijama takımı. 


***
Hamam setimiz..


***
Bu alttakiler de yukarıdakilerin hepsinin düzenli olması için yine annem tarafından hazırlanan el emeği göz nuru tüllü oyalı bohçalar.. Sevdiceğim için olanların hepsi bunlara kondu.
Bloglarda herkes kendi yaptıklarını paylaşırken, benim annemin yaptıklarını paylaşmam, dışarıdan ne kadar da tembel bir tablo çizdiğimin kanıtı olsagerek .:)
Maşallah deyin anneme olur mu :)


***
Bunlar da traş takımı, parfüm deodorant vs vs..
Sevdiceğim evde traş yapmadığını söylediyse de ben o kolonyanın kokusuna bayıldığımdan binevi geleceğe yatırım yaptım. bol bol kullanırım artık evciğimizde :))


Bir sepete koyup tüllerle süslenmiş haliii.. Bunu ben yaptım ama :))


***
Bunlar da aile fertlerine hediyelerden bir kısmı. 
Yine diğerlerini fotoğraflamamışım. En önemlisi damadınkiler nasılsa :))


***

Bohçalarımız güzel koksun diye yine benim süslediğim sabunlarımız 


***
Bu da hepsinin son görüntüsü.. Birazcık üstüste oldular altlarındakiler görünmemiş.


***

İşte böye inşaAllah sizler de beğenmişsinizdir...
Sevdiceğiyle henüz bu aşamaya gelmemiş olanlar için fikir olsun...

Aaa bu arada sürpriz gelişmeler için beni takip etmeyi ihmal etmeyinn.. :)
Dua ilee... 

26 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun insallah :)

    YanıtlaSil
  2. çok özenli tertemiz hazırlamısınız canım görünce hemen anneme seslendim, anne koş koş bak bi diye :)) bohçaları keseleri taklit ederiz artık :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiysen ne güzel canım.. :) Çok teşekkür ederiz annemin dahiyane fikirleri işte bunlar :))
      Heyecanlanmışsın belli annenle sen de şimdiden bu hazırlıklara girişin derim hayırlısı olsun.
      Zamanı geldiğinde blogda paylaşmayı da unutma merak ederim ben :)

      Sil
    2. Paylaşmazmiyim canım o en zevkli kısmı :-) o günler bı gelseydi hayırlısıyla :-)

      Sil
  3. annene kocaman bir maşaAllah :)) hereşey çok özenli ve güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiizz.. :)
      Çok özendik gerçekten

      Sil
  4. Maşallah annene ne kadar marifetli şimdi.o kadınlar kalmadı benim annemde öle çok marifetlidir maşallah diyelim....herşey çok güzel kol düğmelerine ilgim çok fazla erkek gibi.kızım hehe bayıldım kol düğmesine ve diğer şeyler de çok naif kibar allah tamamına erdirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet annem de ilgilenmese benim çok da bişey yapabileceğimi sanmıyorum :)
      Her şeyi ayrı ayrı bayılarak aldığımı söylemeliyim. fotoğrafta çok belli olmuyor ama kol düğmesindeki sedef taş nasıl asil duruyor anlatamam :)

      Sil
  5. çok güzeller maşallah. Allah huzurla kullanmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar özenmişsiniz maaşalah Allah mutlu etsin her daim ;)

    YanıtlaSil
  7. damat bohçasının süslemesi çok güzel olmuş anneciğinizin ellerine sağlık
    o süslemeleri yapan elleri dert görmesin inşaallah
    rabbim hayırlısıyla evinize yerleşip kullanmayı nasib etsin
    bu arada bohçalardan biriin kenarı mekik oyası mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn Anneme nazar değmesin hepimiz ortada kalırız Allah korusun ;)
      Önemli olan her şeyi mutlulukla kullanabilmek
      Evet canım önde görünen bohçanın kenarı mekik oyası. Ayrıca sondan 3. fotoğraftaki havlu kenarı da mekik oyası. Yine annem tarafından yapıldılar :)

      Sil
    2. maşaallah barekallah
      Allah korusun

      Sil
  8. Çok özenli ve güzeller, ellerinize sağlık annenle ikinizin..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet anneciğimle çok özendik teşekkürler :)

      Sil
    2. damat bohçası da hazır..nikah tarihi belli mi Can? :)

      Sil
    3. Cevabımı yeni postla vermiş olayım canım :)

      Sil
  9. Maşallah ne marifetli annen var...
    Hepsi bir birinden güüzel:)
    HEpsi özel ve güzel...
    Herşey ayrı ayrı düşünülmüş şeçilmiş...
    Allah mutluluğunuzu daimm etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi çok özenle seçildi tarafımdan canım çok teşekkür ederiz. :)

      Sil
  10. ay çok güzeller maşallah arkadaşım Allah tamamını erdirsin inşallah ağzınızın tadı hiç bozulmasın çoook ciciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin aminn... Çok teşekkür ederim cümlümizin ağız tadı bozulmasın inşaAllahh..

      Sil
  11. hayirli ugurlu olsun canim cok emek vermissiniz :) bizde cok emek verdik ama bizim adetlere göre damat beyin bütün yakin aile ve akrabalara böyle bohcalar hazirlanir.Okadarrrr bohca hazirladim bir daha bohca görmek istemiyorum :)))))) ama gercekdende insan keyifle alip hazirliyor

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım.. Emek çok gerçekten.
      Aslında bizlerde de yakın akrabalara hazırlanıyor ama aileler anlaşıp evden dışarısına bohça hazırlamadı bizde.
      Bunlar adettendir ama önemli olan huzur ve mutluluğun daim olması canım. Hepimizin de böyle olur inşallah :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))