22 Haziran 2013 Cumartesi

Doğum günü kızıı.. :)

Geçen haftasonu 1 hafta erkenden sevdiceğimin organize etmesi sonucu ilk pastamı kesmiştim :)
Bloğumda sizlerle de paylaşmıştım. Asıl gün bugün Bundan 24 yıl önce akşam beş sularında cee der misali her bebek gibi ağlayarak gelmişim dünyaya. 21 haziranda.. En uzun gündüzün yaşandığı zamanlarda ve ikizler burcunun son saatlerinde dünyaya gelmişim. Bazen keşke bir gün sora doğsaydım da yengeç olsaydım bile derim. Burcumla çekişmelerim çok olmuştur :) Ama cicidir yaa ikizler... Öyle dii miii...... :)
Bu günki kutlamam ise kurumdaki iş arkadaşlarım tarafından organize edilmişş :)

İşte pastammm...


***
Pastayı kesmeye çalışırken ben.. Bakmayın böyle pozlar verdiğime.
En sonunda elimden bıçağı aldılar sanırım kesmeyi beceremedim. :)


***
En sonunda uzunca bir muhabbet ettik. İşleri aksattım pazartesi çok yoğun bir gün olucak bana..

Bu arada herkes nişanlımın arayıp aramadığını sordu. Aramadı demek çok ağır geldi ama aramamıştı. Önceden kutlama yaptık ama doğum günümde araması gerekirdi. 
Bozulmuştum ki bana çiçek göndermiş sürpriz olarak ama çiçeksepetindekilerin sorumsuzluğu yüzünden saat 11de siparişi verilen çiçekçiklerim akşam 9 buçukta geldi. Üstelik nişanlım çalıştığım kurumun adresini vermiş. Mesai bitimine 5 dakika kala beni aradılar "işten ne zaman çıkıyorsunuz" diye. Tabi başta bi sevindrik moda geçiş yaptım. Ama sevdiceğimin de sürprizini mahvettiler ve sinirlendirdiler üstelik.
Ama çiçeklerim çokk güzelll ve şirin...



Bu yılki doğum günüm de böylelikle sona erdi...

Bu arada söylemeden geçmeyeyim, bu gece sevdiceğim ankaraya doğru yola çıkıyor.. :))
Değmeyin keyfime ;)

Hepinize sevgilerimi gönderiyorumm... :)

25 yorum:

  1. İnsanlar tarafından düşünülmek, özveri görmek her daim mutlu eder insanı :)
    Allah sağlıklı mutlu bir ömür nasip etsin.. Geç olmuş ama çok güzel çiçekler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen çok mutlu oldum heyecandan ellerim titredi o derece :)
      İyi dileklerin için çokk teşekkür ediyorum canım

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun. Rabbim ailenle ve sevdiceğinle beraber hayırlı mutlu ve sağlıklı uzun ömür nasip etsin.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı bir yıl geçirmenizi dilerim, doğum günün kutlu olsun... Ha bu arada ne işle meşgulsün nerede çalışıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm..
      Kamu ihale kurumunda çalışıyorum canım

      Sil
  4. Doğum günün kutlu oolsun
    Daha nice nice senelere ailenle sevdiceğinle:)

    YanıtlaSil
  5. Nice sağlıklı güzel yaşlara sevdiklerinle beraber inşallah ^^

    YanıtlaSil
  6. Bir ikizler olarak söylüyorum İkizler cicidir evet evet :)))
    Nice güzel yaşlara, saadetli yıllara. :p
    Allah sevdiceğinle huzurlu bir yuva nasip etsin size. İyi ki ani bir tepki vermedin seni aramayınca, olayları tam bilmeden verilen tepkiler sakıncalı olur.
    Çiçeğin de pastan da çok cici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ikizler daha buldum yaşasınn ;)
      Güzell dileklerin için Allah razı olsun cümlemize nasip olsun inşaAllah..
      Ben biraz tepki verdim ama affedildim işte ;)

      Sil
    2. Ehe :p
      Sevdiceğin anlayışlı davranmış o zaman sağolsun, Allah razı olsun, hep anlayışlı olsun/olun :) :D
      Küpe olur o zaman kulağına bu olay :)
      Bu arada yüzünü tam göremesemde gülüşün çok tatlıymış ;)

      Sil
    3. Allah ondan razı olsun sevdiceğim benden anlayışlı. Çok mu kötüyüm acaba ;) Bu haftasonu geldi de bu meseleleri enine boyuna konuştuk çok utandım çokk..
      :)) Sen tatlı gördüğün için tatlı gülmüşümdür teşekkür ederimm kii

      Sil
    4. Değilsin değilsinn :))
      Konuştuğunuz iyi olmuş, inşaAllah her ikinizde daha dikkatli davranmak için çabalarsınız böylelikle, bir de birbirinizi ne kadar sevdiğinizi bir kez daha hissetmişsinizdir bu konuşmanızla :))
      her olayda bir hayr vardır ne de olsa ;)
      <3 ^^

      Sil
    5. Çok tatlısınn kiii çok kanım kaynadı sana yaa :)

      Sil
    6. Teveccühünüz bayan :p
      Benimde sanaaaa :)))

      Sil
  7. dilerim hayatının her döneminde mutluluk seninle olur

    YanıtlaSil
  8. Canımm doğumgünün kutlu olsun hayırlı yaşlar dilerim :) ben de geldim sonunda :) nişanlının hediyesi çok güzel, çiçeği hediye olarak her zaman çok sevmişimdir :)) sevdiğinle,çocuklarınla doğumgünleri kutlarsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederimm çok şükür seni sahalarda görebildik ;)
      Zaten uzaklaşan uzaklaşana tadı kalmıyor böyle artık blog ortamının da :(
      Güzel dileklerin için de Allah razı olsun sana da nasip olsun inşaAllah tatlımm

      Sil
  9. nice yıllara güzellik..resmini az buz görünce bu kızı takip etmeliyim dedim ve izliyorum seni bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederimm
      Bloğuma da hoş geldiniz bu arada

      Sil
  10. biraz geç oldu ama, duanın vakti olmaz:)) Allah ömrüne bereket versin, hayırlara uyandırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsunnn Ne güzel dualar bunlar.. :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))