5 Haziran 2013 Çarşamba

Hayırlı kandiller...

Mutluluğa ve huzura hasret kaldığımız günlerde Miraç kandili bütün derdimize ilaç olur inşaAllah..
Kandilimiz mübarek olsun. Rabbim vatanımızı milletimizi yabancı ve düşman güçlerin elinden korusun. Ülkemiz üzerinde oynana oyunlar bozulsun inşaAllah.. Nasıl canım sıkkın eminim çoğunuz beni anlayabiliyorsunuz. 
Allah hakkımızda hayırlı olanı versin.. 


Herkes bir şeyler arayışı içinde ve bunun için yakıp yıkıyor güzelim ülkemi.. Zarar veriyor..
Ben sadece huzur istiyorum.. Huzur bozuculardan da nefret ediyorum...

19 yorum:

  1. hayırlı kandiller..
    bu zor günleri daha fazla kırgınlık olmadan atlatabilmek duasıyla..
    huzurlu ve umutlu yarınlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaAllah.. Rabbimden dileğim bu benim de..

      Sil
  2. kandilin mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı kandiller diyorum.dualarınada tüm kalbimle amin diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. tekrar aminn diyorum ben de

      Sil
  4. En kısa zamanda milletce huzuru ve beraberliği bulmamız temennisiyle hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah bu ayrımcılık oyunlarına gelmemeliyiz millet olarak :(

      Sil
  5. Hayırlı kandiller..
    Hakkımızda hayırlı olan dualarımız kabul olsun inşallah.
    Huzur bozan insan sayısı o kadar çok ki, inşallah durulur artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah herşeyin hayırlısını bilir biz dua edelim yeter ki bize de o hayrı göstersin.. İnşallah tez zamanda da durulur bu olumsuz hal..

      Sil
  6. bu kadar iyi niyetli insan varken Allah ülkemize zeval vermez inşallah. Herkes dua ediyorsa kötü niyetliler kazanamaz sevgiler hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dedin.. Dualarımız var bizi koruyan Rabbimiz var.. Allah herşeye Kadir...

      Sil
  7. Hayırlı günler. Allahım hiçbirine fırsat vermesin inşallah.

    “Şüphesiz ki Allah takvâya sarılanlarla, iyilik yapan ve iyi kullukta bulunanlarla beraberdir.” Nahl Sûresi dua ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim hepimizi bu ayetine yakışan kullardan eylesin.. Bu bilinçle yaşayalım inşaAllah.

      Sil
  8. Hayırlı günler. Allahım hiçbirine fırsat vermesin inşallah.

    “Şüphesiz ki Allah takvâya sarılanlarla, iyilik yapan ve iyi kullukta bulunanlarla beraberdir.” Nahl Sûresi dua ile..

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazılar bile üzülmeme sebep.. Yanlış anlamayın kızarak değil içim yanarak yazıyorum bu satırları. Kaç kere ağaç diktiniz bilemiyorum. Mesele ağaçların kesilmesi olarak kalsa idi, bir çok kez ağaç dikme etkinliğine bayıla bayıla katılan ben, en büyük destekçiniz olacaktım. Elbette ki ben de sizin gibi interneti sadece yemek tarifi falan aramak için kullanmıyorum. Fakat size tavsiyem interneti kullanmayı bilin. Karşı çıktığınız veya savunduğunuz şeyin ne derece doğru olduğunu araştırmadan tepki vermeyin. Gezi parkına yapılacak şey bir avm değil. Proje mimarının röportajını bi araştırın derim ve üstelik ağaçların hepsi değil yaklaşık 4te 1i kesilecekmiş. Tabi oranın düşüklüğü bana bu durumu savunduramaz. İnternette yazıyor.. Bu haberle karşılaşmayışınızı neye bağlamam gerekiyor şimdi? Bilmeden saldırmayın nolur!
      Ah keşke bu eylemler saptırılmasaydı. Elbette ki oraya bu amaçla gidenlerin ülkeyi bölmek gibi bir niyeti olamaz hepimiz bir milletiz bütünüz. Fakat yabancı kaynaklı birçok provokatör yakalandığını halkı kışkırttığını biliyor musunuz.. Bizi birbirimze düşürüp ülkemizi içten batırmak istnmesi değil de nedir sizce bunun açıklaması... Oyundan da kastım bu. Sizce başarılı olmadılar mı? Kıs kıs gülüyorlar şimdi..
      Ve ben bu yazımda yazdığım birkaç satırı bile hazmedemeyişinizi, hemen tepki verme ihtiyacı hissedişinizi çok tuhaf karşılıyorum.. Ne kadar da sabırsız ve saldırgan olmuşuz... Tarafsız bakmama rağmen bana bunu gösteriyorsunuz. Lütfen sakinliğimizi koruyalım kendimize hakim olamazsak bu ülke ne olur tahmin edemiyorum...

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))