14 Haziran 2013 Cuma

Saadet-i Müstesna İstanbul yolcusu..



Bir kavuşma heyecanı.. Bir içi içine sığamama hali.. Evet.. Bu ben oluyorumm... :)
Çünkü, yarimin yanına İstanbula gidiyorum heyecanımı sizlerle de paylaşmak istedimm..


Esasen bir akrabamızın düğünü sebebiyle İstanbula yolumuz göründü. Sevdiceğimle görüşmem için bir fırsat oldu elbette. Tabi bohçamız da gidecek önceki yazımda bahsettiğim gibi. Ailem dün sabah yola çıktı. Fakat ben çalıştığım için bu güne kaldım. Yarım gün izin alabildim ve 2 saat sonra yolcuyum.

Yolcunun duası Allah'ın izniyle kabul olur. Dua isteyenleri göreyim bakalımm ;)) Sizler de dualarınızı esirgemeyin olur muu..

Hayırlı cumalar.. Allah'a emanetsiniz..



16 yorum:

  1. Canımm Rabbim hayırlısıyla gidip gelmeni nasip etsinn öpüyorummm İstanbul'a benim yarimede sevgilerimi götür :)))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel gel bakalım ama şemsiyesiz yola çıkma burda felaket yağmur var şimşekler gökgürültüsü 3 gündür yağıyor,havada serin dikkatli giyin gel yani :)hayırlı yolculuklar.dua tabide isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğlene kadar çalışıyorum. İşten direkt geçicem terminale şemsiyemi almamıştım ama yarime söylerim beni şemsiyeyle karşılar artık :)

      Sil
  3. Ahh istanbul ahh :)
    Hayırlı yolculuklar inşallah. Biri dua edicem der de hiç dua istenmez mi.. Beni de unutma lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm teşekkür ederim.. Yolculuğa çıkınca açıcam elimi hepiniz için unutmam seni dee. :)

      Sil
  4. İyi yolculuklar arkadaşım,
    İnşaAllah gelin gittiğin haberlerinide alırız, dualarına talibiz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canimm o heyecanima da ortak olursunuz.. dualardasinn

      Sil
  5. Hayırlı cumalar .gel gel buralar güzel sıcak bu aralar yağmur arada yağıyor ama belki sevdiceğinle yürürsün yağmurda oda çekilir hasretlik nedir iyi bilirim allah daim etsin mutluluğunu.beykoza gelirsen uğra bana da :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim gittim de geldim bilee.. Yalnız aynı şehirde bile hasret çektik diyebilirim o derece

      Sil
  6. İstanbul yağmurlu canım bilgin olsun :)

    Sevdiceğe kavuşmak da nasıl güzel bir duygudur :)

    Hayırlarla git hayırlarla dön tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmuruyla çok yüzleşemedik güzel zamanlarına denk gelmişim ben :)
      Allah razı olsun bu güzel yorumun için

      Sil
  7. Canım benim böyle arka arkaya gitmeye başladık İstanbul'a :) hayırlısıyla gider gelirsin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki arka arkaya olur mu bilmem ama işlerimizin hallolması için gitmek şart. :) Çok teşekkür ederim canımm :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))