20 Haziran 2013 Perşembe

Siz benim papağanımı gördünüz müü?

İyi geceler arkadaşlarımm...
Bu akşam bir uyuşukluk içindeyim ki sormayın oturdum ve oturduğum gibi kaldım.. Bilgisayar başında internette fink fink dolanıyorum :) Elime ne geçiyor diye sorarsanız,, ben bile cevap veremiyorum. Ama üzülüyorum ki artık çok fazla ktap okuyamıyorum. Özellikle çalışmaya başladıktan sonra oldu bana olanlar..
Her neyse..
Başlıkta da belirttim benim bir papağanım var fotoğraflardaki şirincik oluyor kendisi..
Kuş sevdamı bilenler bilir sebebi işte bu.:) Çocukluğumda muhabbet kuşlarıyla büyüdüm. Derken ne zaman kuşlarımız öldü ondan sonra bir daha cesaret edememiştik bakmaya. Ta ki geçen yıl sevdiceğim bana bir cennet papağanı hediye edinceye kadar. Üniversitedeyken bakımı zor oluyordu özellikle sevmeyen ev arkadaşlarımla. Ama salıyım da gitsin aç mı kalsınn derdim hep. Ama çaktırmasalar da severdiler onlar da :) Papağanımı merak edenler geçmiş postlarıma bakabilirler :)
Papağanımla geçirdiğim 7 ayın üzerine, birbirimize tam alışamadan kaçtı kuşum :(( 5-6 kişi seferber olduk bulucaz diye. Öyle güzel öterdi ki sesin geldiği yere gittik. Evlerin çatılarında bulduk ama bize gelmedi. :( Derken peşine koşamayacağımız kadar uzaklara doğru uçuşuyla hatırlıyorum en son.. Günlerce rüyalarıma girdi çok üzüldüm kaçtığına....
Benim üzüldüğümü gören babam çok geçmeden, günler sonra yeni bir papağan aldı, sultan papağanı. Ama bu benimkinden çok çok farklıydı. Cennet papağanı çok güzel ötüyorken sultanın gıkı çıkmıyordu Sinirlenince ancak tıssss sesleri çıkarıyordu. Alışmam zaman aldı kendilerine ama sevdim ben bu papağanı :) Ama sevdiceğimin sözü var evlenince evciğimize yeni bir cennet papağanı alıcaz, o kuşun bendeki yeri çok farklıdır.

Gelelim fotoğraflara...

Turuncu benekli, dik saçlı :)


*****
En sevdiğim hali... :)


*****
Konmayı ve dağıtmayı en çok sevdiği mekan.. Oynayacak çok şey var nasılsa :)


***
Adının papağan olduğuna bakmayın henüz konuşamıyor ve 2 yaşından önce de konuşmazmış sanırım. Henüz bizimki 1 yaşında..

Omzuma konduğunda ya kulağımdaki küpeyle yada boynumdaki kolyenin zinciriyle oynamaya bayılıyor. Kemirip kopardığı kablolara değinmeyim bile 
Çok fena çookk 
Sizce de çok tatlı değil mi... Bazılar sevmiyor ama sevmemek mümkün mü bunuu.. :)

Sağlıcaklaa.. 

20 yorum:

  1. ben kuş cinsinden hep korkmuşumdur. buna tavuk da dahil ,ama uzaktan severim =)

    YanıtlaSil
  2. şimdi gördüm..:)
    MaşaAllah çok şirin.Allah sana bağışlasın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalmıycak gibi.. kardeşlerim benden çok sahip çıkıyor :)

      Sil
  3. Ne güzel yaa bende papağanım olsun istiyorum :)
    Evlenince sen başka alacakmışsın ya bunuda bana gönderirsin artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah senin de olur günün birindee :)
      Bu papağanın sahibi var artık kardeşlerime evlenince götüreceğimi söylüyorum şakaya bile nasıl tepki veriyorlar vermeeeeemmm diye :))

      Sil
    2. şansımı kaybettim yani neyse sağlık olsun :)

      Sil
  4. Çook tatlı çok sevimli ama bende sadece uzaktan sevenlerdenim kendilerini :) Hayranlığım kafes kapağı açılana kadar devam ediyor ama açıldıktan sonra bir an da kabusa dönüşebiliyor :)
    Maşallah, eşinin de istemesi ve sevmesi çok güzel olmuş :))
    İnşallah enn güzellerinden bir cennet papağanın olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabus olucak bişey yapmıyor kii amaa
      Isırmıyor aksine gıdıklıyor insanı çok şirin yaa :)
      Sevdiceğim de aslında tam alışkın değil ama alışmaya açık olanlardan

      Sil
  5. Ne kadar tatlı o öyle ya maşallah ona :)

    YanıtlaSil
  6. ama bu çok küçük :)) umarım kaçmaz da hep yanınızda olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bir muhabbet kuşunun 2 katı büyüklüğünde ama bilinç altımıza yerleşmiş büyük papağanlar gibi değil. Cennet papağanı iyice minikk :))

      Sil
  7. hahaahaaa :) artist bu yaaa :D saçları jölelemiş ikinci fotodaki pozu ben bile veremem :) kuşlar favorim ama kafesde onları görmeye dayanamıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok artist cidden :) Ama sen niye dayanamıyosun ki kuş sever bir insan olarak ?

      Sil
    2. kuşları seviyorum ama kafeste değil, özgür olmalılar,uçmalılar diye düşünüyorum nacizane :)

      Sil
    3. Canım ya haklısın tabii.. Kafeste değil de evimizin içinde gayet mutlu görünüyor bizimki ;)

      Sil
  8. Ne kadar tatlı.Artistik pozunu da vermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O POZLARIN DAHA NİCELERİ VAR DA FOTOĞRAFLAYAMADIM :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))