29 Haziran 2013 Cumartesi

Yeni haberlerim varr..

Hayırlı günler sevgili arkadaşlarım...
Yeni haberlerim var şimdiye kadar beklettim ama, sanırım ben de ancak adapte olabildim.
Öyle bir halim vardı ki çalıştığım kurumdaki iş arkadaşlarım hep neyimin olduğunu çok düşünceli olduğumu bir sıkıntının mı olduğunu sorup duruyorlardı. O gün suskunluğumu korumuştum halbuki düğün tarihim netleştirilmişti. Adaptasyon sürecim böyle işte ;)
 Belirsizlikleri hiç sevmeyen ben, şimdiye kadar çok canımı sıktım ama sonunda canımı sıkan bu konuda ferahladım.. Sevdiceğimle 15 eylül 2012 tarihinde sözlenmiştik, 7 nisanda nişanlandık ve geçiğimiz pazartesi akşamı da düğünümüzün 31 ağustos cumartesi günü yapılacağı kararlaştırıldı.. Sanırım şimdilerde daha fazla heyecanlanır oldum. 2 ay kaldı düğünüme ve ben bütün hazırlıklarımı düğün tarihinin belli olduktan sonrasına bırakmıştım. Ve aynı zamanda biraz da burukluk çöktü üzerime.. Gerçekten evleniyorum ben.. Rabbim hayırlı etsin. Sevdiceğime kavuşacağım ama ailemden uzaklaşacağım.. 

Tarih belirlenince sevdiceğim hemen düğün salonunu ayarladı. İstanbula yerleşeceğimiz için düğünümüzde orda olacak. Atakent Salon Vals'de olacak düğünümüz. ve sanırım o civarlarda olacak evimiz de.



Kına gecesi salonumuz da tutuldu. En çok endişelendiğim mesele tarih bulamamaktı. Kına gecesi  biraz erken olacak ama neyse buna da şükür. 27 ağustos salı günü.. Kınamız Ankara Şentepede olucak.


Gelinlik için de anlaştığım modaevine ölçülerimi de verdim.. 

(Resimdeki gelinlik diktireceğim gelinlik değil. Fakat tasarımcıları aynı)


Yani kısacası 2 ay içinde herşeyi yetiştirebilmek adına koşturmacalarımız başlamış durumda. O kadar çok şey var ki.. Kına gecesinde ne giyeceğim bilmiyorum meselaa.. Fikirlere açığım arkadaşlar...

Dua etmeyi unutmayın olur mu...






39 yorum:

  1. hayırlı olsun benım düğünüm de 30 ağustos'da.
    Hem sevıncı hem de burukluğu derinden hissediyorm ben de.
    Kına da bindallı gıyebılırsın .
    sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sana da hayırlı olsun..
      Bu ruh hali çok farklı gerçekten..

      Sil
  2. Darısı bana inşallah :P salon çok ferah canım çok şık :) haydı hayırlı olsun kınana gelebilmeyi isterim nasip olursa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canımm. Ben özellikle senin gibi yetenekli bir kızın hazırlıklarını merakla bekliyor olacağım ;))
      Tabi ki gel canım yaa gelmessen olmaz yani :)

      Sil
  3. Hem güzel hemde burukluk yaşanan bir olay bayanlar için ama inş herşey güzel olur atakent beykoz taraflarımıydı neresi oluyor ilçe olarak istanbulda mı ankara mı sanki ankarada da vardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım ya inşalla bir aksilik çıkmadan halledebiliriz.. :)
      Çok heyecanlı bu günler yaa
      Atakent Ümraniyede canım

      Sil
  4. Çok güzel haberler vermişsin.:) çok mutlu olduk..:)
    Uzağa giditorsun ama mutlusun çok şükür hasretlik zor ama Rabbim yardımcın olur.
    Kına içinde bir arkadaşım senin gibi farklı şehire gelin gidiyordu önden bindallısını giydi ardından gelinliğini düğüne gelemeyecekler için, hem kına gecesinde tesettürsüz(bolerosunu düğününde ) giydi gelinliğini baya güzel olmuştu. Sende öyle bir şey yapabilirsin ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür mutluyum inşallah Rabbim herkese yaşatır bu mutluluğu :)
      Ben de arkadaşınınki gibi gelinlik ve bindallı giyebilirim. Bindallı konusunda çok kararsızım işte. Beğendiklerimin de fiyatları çok uçuk :/

      Sil
    2. belki fikir olur bak ben bu tarzları seviyorum..

      http://www.kadinlarkulubu.com/attachment.php?attachmentid=711530&d=1368540412

      Sil
    3. Evet bu tarzlar çok güzel. Tam bir Osmanlı :)
      Ve ben bu kıyafetin aynısını ama yeşil renklisini Ulus çıkrıkçılar yokuşunda bir mağazada görmüştüm. Tekrar ulusa gitmem lazım diye düşünüyorum :)

      Sil
    4. bence kına kıyafeti kırmızı güzel oluyor..:) kırmızı daha çok yakışıyor gelinlere zaten eski gelinliklerde kırmızıymış yaa..:)

      gelinliği kınada giymeye gelince bir gelinlik alınıyorsa bence giymelisin hem dediğin gibi hevesini alırsın hemde tesettürlü giyeceksin saçların açık olarakta giyer hevesini alırsın..:)
      hem sevdiceğin birde o şekilde görür seni çok hoş olur..:)

      not: düğün, kına, alışveriş konusunda kimse ne diyecek diye düşünme içine sineni ve bütçene uyanı yap, stres yapma bu günleri hep güzel hatırla inşaAllah..:)

      Sil
    5. Evet bence de kırmızı veya bordo olmalı kına kıyafeti.. :)
      bak ben de bir site buldum internette http://www.antalyabindalli.com/index.php?kat=bindalli-modelleri
      model olarak 1,3 ve 5 numara çok hoşuma gitti sence nasıllar.?
      Gelinlik giyme fikrine sıcak bakmaya başladım bak şimdi :)
      Ben de o birileri ne der düşüncesine sahibim malesef. Çevremdeklerin fikirlerinden çok ekileniyorum özellikle de olumsuz olanlardan ne yazık ki :( İnşallah içime sinmeyen şeyler olmaz

      Sil
    6. Güzellermiş, sanki 2 numarada kırmızı olsa güzel olacak gibi..:)
      etkilenme bir iş yaparken millet ne der değil Allah ne der diye düşün, bir söz duymuştum ''ELALEM NE DER? SÖZÜ KADAR DUVARLARI YÜKSEK BİR HAPİSHANE VAR MI?'' gerçektende yok. çünkü o elalemi mutlu edemeyiz hiç bir zaman..
      şu resmede bi bak.. http://j1306.hizliresim.com/1b/x/pqv48.jpg insanoğlu böyle işte resimdeki gibi ..
      her şeyden önemlisi Rabbimizin ne dediği, onun dediklerini yapmayı başarırsak doğru yoldayız demektir..
      ALLAH yardımcın olsun, her şey gönlünce olsun, Rabbim ayaklarını doğru yolda sabit kılsın..:)

      Sil
    7. hakikaten öyle elalemi memnun edebilecek miyiz sanki.. Nasıl da durumu açıklamış bu söz böyle.. Verdiğin linkteki resim de keza öyle. daha öncede görmüş olmama rağmen aklımdan çıkmış..
      Ne güzel dedin ya her şeyden önce Rabbin rızası önemli olan.. Zaten evlilik imanın yarısını kurtarır ya hani şeytan da elalem üzerinden uğraşıyor işte bizimle.. Dikkatli olmak lazım.
      Allah Razı olsun senden canım ya..

      Sil
    8. Senden de canım inşaAllah :)))

      Sil
  5. ayyyy ümraniyeye geliyosun yani hayırlı olsun canım şimdiden.Salon vals güzel seçim:) kınada genelde bindallı giyerler banada hep saçma gelmiştir,ben kendi kınamda gelinlik giymiştim :) giydiğim halde doyamadım gelinliğime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canımm Ümraniyeye geliyorum inşaAllahh :)
      Salon Vals olmayacak sanıp üzülmüştük ama nihayet nişanlım ayarladı :)
      Ve şu an çok şaşırdım ben kınamda gelinlik giymeyi hiç istemiyordum aslında ama çok farklı bir yorumla karşılaştım şimdi :)
      Ben de sadece bindallı giyilir diye düşünmüştüm. Aslında gelinliğe doymak açısından iyi de fikir ;)

      Sil
  6. Şimdiden hayırlı olsun.Sevdiceğinle ömür boyu mutluluklar dilerim......

    YanıtlaSil
  7. Her şey istediğin gibi olur inşallah. Ufak tefek şeyleri kafaya takma.her bir anın tadını çıkar.ilerde bu günleri güzel bir anı olarak hatırla. Rabbim bir ömür boyu mutlu etsin.içinden nasıl geçiyorsa öyle yap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun burdan sizin iyi dilekleriniz bile içimi nasıl rahatlatıyor anlatamam. İnşallah herşey çok güzel olur
      teşekkür ediyorummm

      Sil
  8. Rabbim tamamına erdirsin inşallah. Ben de iki ay önce evlendim ve istanbul'dan manisa'ya gelin geldim.Bu sıcak memlekete alışma çabalarındayım. Sen ise Ankara'dan istanbul'a gidiyorsun ne mutlu:) Memleketime selamımı götür çok özledim. Düğün salonunu biliyorum güzel tercih yapmışsınız umarım gönlünce olur. Ben gelinliğimi ümraniye'de diktirmiştim ve bindallıyı hediye olarak veriyordu geri getirmek şartıyla. O sebeple bindallı için başka bir yere bakmadım. Ayrıca 2 tane abiye kıyafet satın aldım indirimleri takip ederekten su yeşili ve kırmızı olarak. Çünkü benim kınam sadece bayanlara özeldi ve açık olabildim bu sayede. Bence hoşuna giden bir abiye bulursan giy sonuçta insan 1 kere evleniyor o gün giymeyeceksin de ne zaman giyeceksin içinde kalmasın hiç . Evlendikten sonra öyle abartılı şeyler bir daha giyilmiyor çünkü. Herşey gönlünce olsun inşallah dua ile :)
    Ben de bloguma beklerim :) www.stayinagoodmood.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm.. Senin de yeni yuvan hayırlı mübarek olsunn.. Manisa çok sıcaktır elbet ama ben de İstanbulun sıcağına ve nemine nasıl alışacağımı düşünüyorum. Ankara soğuk memleket tabi ;)
      İnşallah blogdan da olsa görüşürüz oralarda seni yine bolca yadederim artık :)
      Benim kınam da sadece bayanlara özel olucak. Gelinliğimi giyersem şayet, abiye giyebilir miyim bilmiyorum bakıcaz artık erken mi desem koşturmalıyım mı desem arada kaldım. :)
      Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim ayrıca

      Sil
  9. benim dügünümde uzakta olacandan bindallı ve gelinlik giymiştim yinede doyamıyorsun gelinlige:) bizim orda kiralanıyordu bindallılar öyle birsey bulabilrsn belki cok kısa giyiliyor cünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk evlilik yıldönümümüzde tekrar giyeyim eşim de damatlığını giysin çıkalım dışarı fotoğraf çektirelim diyorum. :) Amaç kıyafetin hakkını tam anlamıyla vermek :) Kilo almassam tabii :))
      Aslında ben de kiralayım bile diyorum ya dediğin gibi kısa giyilecek :/

      Sil
  10. hayırlı uğurlu olsun Allah yardımcın olsun kolaylıklar ihsan etsin
    Rabbim tamamına erdirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah razı olsun bu güzel duaların içinn.. :)

      Sil
  11. hayırlı olsun tatlım keşke son dk aya bırakmasaydın öyle çok telaşlı oluyor bendede öyle olmuştu evlenmeye karar verip bir ay içinde evlenince hiç bişeyi içime sinerek seçemedim ama seninkiler içine siner inşallah henüz birşey almasanda az çok bakıp araştırmışsındır oda çok işine yarar :) birde ramazan varki umarım etkilemez sizin telaşlarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım araştırmıştım daha önce. Tarih belli olunca hepsi birden hallolucak inşallah diye. bakalım Allah evleneceklere yardım eder umutluyum. :))
      Ramazanda çok bişe yapamıyacak giviyiz ya kısacası 1 ayımız var diyebiliriz hazırlıklarımız için.

      Sil
  12. Ayy hadi hayırlısı canım.Merakla izlemedeyim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Hayırlısı olsun canım...
    Allah tamamına erdirsin...
    Her şeyi içine sinerek seçersin umarım.
    Sana büyük kolaylıllar diyorum...
    Takipeyiz her daim seçimlerini merakla bekliyorumm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn Canım Allah razı olsun..
      İçime sinmez diye çok korkuyorum yaa.. Dua edin siz de olur mu
      Çok teşekkür ederimm

      Sil
  14. bu arada ban çok yakınsın ben de beykozdayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi canım ya İstanbulu çok bilmediğim için anlayamıyorum.
      Neyse artık gelince öğrenirim buluşuruz bile :)

      Sil
  15. :)Sevdiceğin karış karış öğretir o zaman diyelim:)
    İnşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım öğretir de buluşuruz bilee :)

      Sil
  16. Ayyy canım benimm çok sevindimmm bizde Ekim diyerekten çıktık yola Rabbimmm hayırlara erdirsinn :)
    İki salonda çokk güzelll bende İstanbul Bayrampaşa'da oturacağımmm hihihih:):))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn canım inşallah hayırlısıyla siz de yolun sonuna ulaşırsınız. :)
      Bayrampaşa senin mutluluğunu perçinleyeceğin yer olsun o zaman canım :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))