21 Temmuz 2013 Pazar

Bir kararsızlık hali..

"İkizler burcu kadını neşeli, enerjik ve hareketli yapısıyla dikkat çeker, fakat bir o kadar da kararsızdır ve sürekli fikir değiştirir. İkizler burcu kadını pratik, akıllı ve çekicidir. Fakat bir ikizler kadınını anlamak çok zordur. Çünkü sürekli bir değişkenlik içerisindedir."

Burcum hakkında internetten bu alıntıyı neden yaptım acaba.. 
İkizlerdeki bu değişkenlik ve kararsızlık beni çok sıktı aslında. Geçenlerde İstanbula gittiğimde mobilya işini çözmüştük nişanlımla. Fakat, Kararsızlık yavaş yavaş kendini göstermeye başladı tabi çok geçmeden. Acaba koltuğun rengi çok mu canlı oldu, sandalyenin fitillerinin rengi beyaz mı olsaydı, falan falan.. Nişanlım da işini bilmiş de hemen aktifleştirmemiş beğenilerimizi. Bekletmeye almış. Sonrasında bir baktık yatak odası içimize sinmemiş. Onu iptal ettik ve tabi ki ipin ucu kaçtı ya bi kere ,zamanla hepsi iptal oldu. :/ 
Hadi iptal ettik sonrasında araştırıyoruz da bir sonuca varabildiğmiz yok. Nişanlımın rahat tavrı ve benim tezcanlılığım bir araya gelince, gerilmemem mümkün olmadı tabi. Zaten uzaktan bu işler çok zor hallediliyor bir de üzerine bizim şanssızlığımız eklenince, üzülmemek de elde olmuyor. 
Bugün bir mağazanın nişanlım İstanbul şubesine gitti, ben de Ankara şubesine gittim. Modeller birinde olan diğerinde olmuyor falan. Bi sonuca varamadık yine. İşte bir de konu başında dediğim kararsızlık olunca, beğendiğim bir model biraz zaman geçince itici gelebiliyor. Herşeyde olan mobilya konusunda da "hıhh işte tam da buu" deme huyumu bile arka planda tutmaya çalışıyorum.
Allah yardımcımız olsun
Herneyse işte benden haberler böyle.. 

Dualarda unutmayın beni. Allah'a emanetsiniz..

26 yorum:

  1. Canım :))

    Gülümseyerek okudum yazını :) Bunlar tatlı telaşlar, gerildiğini anlayabiliyorum ancak sonuçta hepsi hayatında bir kez yaşayabileceğin türden telaşlar... Zaman geçince sıkıntı yaptığın herşeyi gülümseyerek anımsayacaksın emin ol buna...

    Mobilya konusunda haklısın, ben de çok karar verirdim senin yerinde olsam :) Zor beğenen ve evinin dekorasyonunu şimdiden kafamda planlayan biri olarak iş icraate gelince hayal ettiğin gibi olmayabiliyor.. Ya da maddi imkanlar..

    Ama netice itibariyle, birini seçeceksin ve nasibin o olacak :) Bence sen sadece dua et, Rabbim en hayırlısı neyse o olsun hayırlı olana da gönlümce rıza göstermeyi nasip et, diye.

    İnşallah ev fotolarını görmek de nasip olur :)

    Hatta bir rica daha, ayakkabının altına beni mutlaka yaz :D

    Sevgilerimle,
    Özlem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen insanın hayallerinden vazgeçmesi gerekiyor. Özellikle de evlilik için çok hayal kurarız. Fakat çoğunun gerçekleşmeyeceği gibi bir gerçek var. Dediğin gibi nasibimi kabullenmem için dua etmem gerek.
      İnşallah bloğumda paylaşıcam evciğimi evlendikten sonra :)
      Ayakkabımın altına yazacağım isimler için de ayrıca post hazırlayacağım takip et canım beni. Şimdiden yazıcaklarım arasındasın :)

      Sil
    2. Evciğini merakla bekliyorum canım :)

      Eğer postunu görmezsem unutma beni olur mu :) Özlem diye en silinecek yerine yaz hatta :D

      Rabbim madden ve manen işlerinizi kolaylaştırsın inşallah :)

      Sil
    3. İsmini aklıma yazdım şimdilik. ;)
      Allah razı olsunn..

      Sil
  2. Allah yardımcın olsun.Ben mobilya konusunda hiç zorluk yaşamadım çok şükür.Hatta Yemek masası,sandalye,konsol...gb şeyleri sadece internetten görerek aldım Mudo'dan. Sana Mudo'yu şiddetle tavsiye ediyorum. Ne tarz istediğini bilmiyorum ama tarzından bahsedersen yardımcı olmaya çalışırım. Benim de düğünüme 22 gün var.Mobilya önemli bol şans.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlulukla otur inşaAllah evciğinde :)
      Mudoyu ben de beğeniyorum. Fakat fiyatları bizim bütçemizi aşıyor biraz. Zaten beni kısıtlayan şeylerden biri de bu. :/
      Allah hepimizin yardımcısı olsun..
      Şimdiden hayırlı olsun sana :)

      Sil
  3. Bir ikizler burcu olarak seni anlayabiliyorumm :))
    Ben bir ayakkabıyı bile çok zor seçerim. İçime sinmesi lazım, yoksa içim içimi kemirir. :p
    Rabbim içine sinecek güzel bir ev, güzel bir yuva versin sana..telaşlanma hem, bulursunuz inşaAllah, tadını çıkar bu telaşların.
    Ayakkabının altına benim ismimi de yaz, ablamınkini de ;) bekliyoruz postunu :D
    Ev eşyaları konusunda faydalanabileceğini düşündüğüm son yazımız: http://sadeheceler.blogspot.com/2013/07/esyalarmn-kolesiymisim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkizler burcunu genelde sevmezler aslında ben de bu huyumu sevmiyorum işte burcumdan gelen ;)
      Yazıcam elbette ki isimlerinizi siz isteyin. :)
      Bu postunuzu da okudum. Çok doğru eşyanın kölesi olmamak gerek. Benim derdim çok eşya sahibi olmak değil esasen. Ve hatta mümkün olduğunca isteklerimi kıstım. Ona rağmen bir sonuca varamıyoruz. :/

      Sil
  4. Aynı süreçleri yeni atlatmış birisi olarak neler hissettiğini çok iyi anlayabiliyorum.Biz de çeşitli marka mobilyacıları gezdiğimizde aynı şeyleri yaşadık. Elde var sıfırla ortada kaldık (Nişanlım ve ben ayrı şehirlerde yaşıyorduk) Baktık olmayacak en sonunda mobilyanın yeri İnegöl'e gitmeye karar verdik. İyi ki de öyle yapmışım diyorum. Belki 500 tane mobilyacı vardır ve bunlar imalatçı olduğu için çok çeşitli ve kendine has mobilyaları görme şansın olabiliyor. Fiyat açısından İstanbul'dan bir fark göremedim ama olsun istediğimiz şeyleri bulabildik çok şükür. Rabbim yardımcın olsun hepsi geçecek inşallah sadece biraz sabır ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim babam Ankara Sitelerde mobilya üreticisi. Bundan dolayı istediğim modelin yapılmasından taraftım ben de. Mobilyayı da erkek tarafı aldığından babam yapmıyor. Nişanlım da başka bir üreticiye yaptırma taraftarı değil. Bizim sıkıntımız biraz maddi yani.
      Sabır önemli gerçekten.. Ah şu vakit bir geçse..

      Sil
  5. Ahh ahh. Dertler bir değil elvan elvan. Ama napıyoruz derin derin nefes alıp tekrar Bismillah diyoruz :)
    Rabbim sana en güzel kapılarını açsın da musmutlu geçsin bu günlerin.
    Sonra sen de bize aç evinin kapılarını inşallah :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derdime dönüp senden büyük Allah'ım var diyeceğim artık ben ;)
      Allah razı olsun canım benim inşallah mutluluk hepimizi bulur..
      Henüz bir evim olamasa da kapıları her zaman açık canım size elbette :))

      Sil
  6. Cemilecimmmm canım benim, ta buralardan stresin ve heyecanın beni sardı sanki.. böyle zamanlarda ne yapmak gerekir, nasıl olmak daha iyidir bilmiyorum ben de yaşamadım ama bolca dua edicem sana, işlerinin rast gitmesi için, gönlüne ferahlık gelmesi için ve kararlarının en güzel kararlar olması için :) Öpüyorum kocaman, bu günleri en güzel şekilde geçirirsin inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm benim yaa.. Ne kadar ihtiyacım var dualara..
      Allah razı olsun... Sizin dualarınızla aşıcam herşeyi sanırım. :)
      Ben de bu günlerin hakkını veremediğimden korkuyorum en çok. :/

      Sil
  7. Allah kolaylık versin
    İnsanoğlu herşeyin en iyisini ister, dolaysıyla bazende o mu bu mu der dururuz. Bazen de keşkeler sarar benliğimizi...
    Bence çok fazla takılmayın ayrıntılara Önemli olan mutluluğunuz geçireceğiniz uzuuuuun yıllar.
    Sevgiyle
    www.gullerledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maddiyata takılmamak gerekiyor. Belki elimizdeki imkanlara göre en güzelini bulmaya çalışıyoruz. Sadece bu olabilir bizimki. Mutluluk en önemlisi. Ve uzuunnnca yaşarız inşallah o mutluluğu da.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  8. tatlı telaş bunlar hep ;) sonradan hatırlayınca 'amaaannn ne stres yapmışım' dersin muhtemelen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olucak zaten ben de biliyorum da "banane" modunda oluyorum sanırım biraz da :D

      Sil
  9. Canım maddi problemler bizde de var kesinlikle olmadı diyen yoktur.
    Bende babamın üretimini yaptığı ürünlerden istiyorum ama içimden bir ses o kadar masraf yapmaya gerek yok, şatafatlı ürünlere ne gerek var diyor.
    Allah yardımcımız olsun bence bunlar daha güzel mobilyalar seçeceğinin sinyalleri. Gönlünü ferah tut canım benim. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir evi sıfırdan dizmek elbette ki maddi olarak zorluyor canım. Aynen ben de çok fazla masraftan kaçınıyorum. Bazı şeylerden vazgeçtim. Yemek odasının vitrinini almak istemeyince kayınvalidem şaşırdı bile.
      Evet bu arada mobilya ve beyaz eşyalarımızın kararını verdik. Orta yollu bir şekilde evimizi diziyoruz bakalım. Hala eksiklerimiz var. ZAmanla hallolucak inşallah :)

      Sil
    2. Aynı şeyleri düşünüyoruz canım benim bende vitrin istemiyorum. Mobilyalar secildiyse en büyük eksik tamamlanmıstır canım sıkıntı yok :) İnşallah herşey güzel gönlüne göre olur :)

      Sil
    3. canım benim teşekkür ederim. İnşallah herşey senin de istediğin gibi olur. :)

      Sil
  10. Canım benim sakın sıkıntı yapma kendine bak her şey çok çabuk olup bitiyor. Mobilyalarınızı da bulursunuz. Hem eksik kalsa ne olacak evlenince birlikte kalanları güzel güzel tamamlarsınız. Bizde de daha bir sürü eksik var. Bende çıltırmaya başlamıştım baktım olmuyo öyle dur dedim kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yardım ediyor canım gerçekten..
      Çok şükür biz de bir çok şeyi halletmiş durumdayız.
      Hala daha canımı sıkan çok şey var ama ben de artık görmemeliyim diyorum :)

      Sil
  11. :) çok iyi anlıyorum seni yükselenim ikizler benimde :)ama gerilme sen.alacaklarını kendi gözünle görmeye bak önce.çünkü sen ve eşin kullanacaksınız.pratik olmalı her anlamda sen ona değil o sana hizmet etmeli.ve tabiki şık olmalı ama gözüde yormamalı.toplum beğenileri bazen bizim gözümüze yerleşir ve farketmeyiz bile.bu anlamada önce kendini değerlendir derim nacizane...sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle eşyaların kullanışlı olmasından yanayım. Klasik ve hantal olmasından hiç hoşlanmıyorum. Ve biz genç insanlarız eşyaların da buna uyum sağlaması lazım değil mi. :)
      Eşya olayı da halloldu bakalım iyi veya kötü

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))