28 Temmuz 2013 Pazar

Bugünün özeti..

Herkese hayırlı geceler..
Bu günki yazım geç saate kaldı ama olsun aklımda kalmasın diye geç de olsa yayınlamak istedim.
Bu gün gelinlik provam vardı. Daha önce bedenimin ölçüsü alınmıştı bu günki de etek boyumun ölçüsü içindi. Kesinlikle gelinlik ayakkabımla gelmemi istedi modacı bayan. :/ Ben de haftaiçi oruçlu ve çalışan bir bayan olduğum için hiç alamamıştım. Bu gün de randevu öğleden sonra saat 5te olunca, öncesinde koştura koştura Ankaradaki Ankamall AVMde aldım soluğu.
 Ve altına isim yazılmasını bekleyen ayakkabılarım :)



Üzerinde hiç deseni olmayan bir model istiyordum. Ve ayrıca gün boyu gelinlik gibi hassas olunması gereken bir kıyafet içinde olucağım için ayakkabıdan yana rahat etmek istediğimden sebep, stilettoları sevsem de tercihim yarım platformlardan yana oldu. Platformun gizli olması da güzel bir ayrıntı tabi.
Renk konusunda ise aslında fuşya renkli gelin ayakkabılarının çok şirin durduğunu düşünsem de, böyle bir durumda gelinlikten çok ayakkabının dikkat çektiği bir gerçek. Bu yüzden de renk tercihim bundan yana oldu. Tam toz pembe de diil aslında. Nude tonlarında bir ayakkabı kendileri.
Ayrıca üzerinde gelin ve damadın isimlerinin süslü bir şekilde yazılmış olduğu ayakkabılar var ya beğenenler olabilir ama hiç tarzım diil. Daha çok sadelikten yanayımdır :)

***

Bu arada gelinliğim nasıl olucak diye uykularım kaçarken bu gün provaya gittiğimde henüz islemeleri bitmemiş, etek kısmı tamamlanmamış da olsa gelinliğimi görünce bütün sıkıntılarımı unuttum adeta :)
Bu kısmla ilgili fotoğraf eklemiyorummm

***

Evden dışarı çıkmışken kendime bişeyler almasam olmazdı.
Bu çöp kovasını görür görmez mutfağım için hemen aldım. :)


****
Bu eşarbı da %50 indirimden aldım. Benden bir hafta önce evlenecek olan kuzenimin düğününde örtmeyi planlıyorum. Şaldan çok eşarp sevenlerdenim ben :)


///

Benden şimdilik bu kadar 

Görüşmek üzre... 

28 yorum:

  1. Sadeliği severim ben de :)
    Rahat olmak önemli tabi tüm akşam ayakta kalıncak :)
    Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelinlik denemelerim esnasında gelinliği taşımanın ne kadar zor olduğunu görünce, ayakkabıdan yana tercihim için kendimi tebrik ettm doğrusu. :))
      Teşekkürler..

      Sil
  2. Canım ayakkabına bayıldım tek kelime çok şık düğün haricinde giyebilirsinde bende bı renklerde babet yaptırıcam

    Çöp kutusu tam benim tarzım vipdükkanda türko home markası ile satılıyordu süzgeçi kesme tahtası baharatlık şeklinde alternatifleri vardı bende almayı düşünüyorum

    Eşarbında çok şık canım mutluluklar kuzeninede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babet hiç düşünmedim çünkü topukluyla bile nişanlımın yanında kısacık kalıyorum. Düğünümde daha kısa görünmemeliyim :)
      Markası aynı olmasa da çöp kovasının dediğin gibi bu desende farklı mutfak gereçleri de vardı aldığım yerde. Seriyi tamamlamayı düşünüyorum zaten :)
      Teşekkürlerr

      Sil
  3. kova süper ayakkabına bayıldım .eşarpda çok güzel bana yakışmıyordu kapalıyken eşarp neden bilmiyorum bi ayar veremiyorum ona ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten ben de eşarbı salaş seviyorum çok da simetriye takılmamak lazım :)

      Sil
  4. Sadelik en iyiSi canim Allah icine sndrsin rahat ayakkabi secmk o gece cok onemli sukur ben rahattim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "less is more" demiş ünlü bir düşünür. Modada da bu uygulanırsa şıklık yakalanıyor bence :)
      Sen atlattın bakalım ben nasıl atlatıcam düğünü bilmiyorum. :)

      Sil
  5. güle güle kullanın yeni cicileri... :)

    YanıtlaSil
  6. Cemilee o güzel ayakkabının altına, en silinmeye müsait kısmına benim adımı yaz şimdiden rezervasyonumu yapayım :)
    =
    Ben de şalı çok çok nadir kullanırım, alnım dar olduğu için şaldansa eşarp daha çok yakışıyor yüzüme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tammamm yazıcam tabi ki :)
      Evet herkes yakıştırdığını örtmeli bence. Bi de ben sıkıldım artık şaldan. Artık herkeste benzer renklerde şallar var. Eşarp çok daha farklı duruyor bence.

      Sil
    2. Di mi yaa eşarp takınca tesettür daha bir tamamlanıyor gibi sanki :) ne biliyim ben eşarbı her zaman daha hanım hanımcık bulmuşumdur.. Zevk meselesi tabi, takıp yakıştıran da çok var önemli olan tesettüre riayet etmek...

      Cemile o yazı silinsin mutlaka çok oyna emi :D

      Heyecanla düğün sonrası postlarını bekliyor olucam arkadaşım :9

      Sil
    3. canını sıkmayım ama düğünümüzde oyun olmicak :) Kına ayakkabıma mı yazsam acaba isimleri :D Ama merak etme iyice sürterek yürürüm ben
      Düğün sonrasını bekleme heyecanı bende de var canım hem de nasıl :)

      Sil
  7. Ayakkabılar çok zarif duruyor. Ben de sadelikten yanayım.
    Eşarbınız çok güzel güle güle kullanın. Şalı omuzlarımı ve göğsümü kapatığı için seviyorum ama ben de herkeste gördüğüm için sıkıldım artık. Üstelik püskülleri de çok dikkat çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadelik her zaman bayanın güzelliğini ön planda tutar diye düşünürüm. Diğer türlü bastırır.
      Aynen ben de şaldan sıkıldım. Eşarp kullanmayı seviyorum daha oturaklı duruyor.

      Sil
  8. sana da eşarp çok yakışıyo zaten canım güle güle kullan :) önclikleee ayakkabıların altına ismimi şimdiden yaz olur mu :) hatta yazdıktan sonra fotoğraf da istiyorum elimde kanıtı bulunsun :P ayakkabılar sade ve çok şık, ben de ablamın düğün ve nişanında dümdüz ayakkabılar tercih etmiştim, üzerinde hiçbişey olmayan ayakkabılar daha asil gözükmüştü gözüme :) peki bu tonlarda başka aksesuar da kullanıcak mısın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatların için çook teşekkürler tatlım :)
      Aynen canım sade modeller daha asil duruyor. güzel tanımlama doğrusu
      Gelinliğime kemer istiyordum fakat sanırım mümkün olmayacak gibi. :/ Ama buketim kesinlikle ayakkabımın tonlarında olucak..

      Sil
  9. Canım ayakkabılar hem şık hem sade :)
    O çöp kovana bayılldımmm benn :) Güle Güle kullan inşallah canım benimm :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan herbişeyinii :)
    Ayakkabılarınla çoo..ok rahat et dilerim kii :)
    Ayrıca çöp kovana bitttiiiimmm! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Herbişeyin de daha daha güzelleri senin olsunn. :)

      Sil
  11. Hangisine güzel demeliyim bilemedim hepsi çok güzel :)

    çöp kovasını nerden aldın bende istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara Demetevlerde bir züccaciye mağazasından almıştım tatlım. Gidip almak istediğim daha neler var ordan neler. :)

      Sil
    2. Benim ailemde Demetevlerdeeeeee!!! :)
      Acaba neresinden tam olarak?:):):)

      Sil
    3. aa öyle mii.. :) Tevafuk işte. :)
      Ben biraz şentepe taraflarında oturuyorum ama demetevlere yolum sık sık düşüyor. Özellikle de gelinliğimi orada bir modaevine diktirdiğim için :)
      Bu arada bu çöp kovasını, ivedik caddesinin demetevler ve hastane metrosu arasında kalan kısmında küçük şirin bir mağazadan aldım ama adını ve tam yerini hatırlıyamıyorum. :) Sanırım yeni açılmıştı. Bir daha gidişime yerine dikkat ediyim inşallah :)

      Sil
  12. canım pabuçların sade ve zarif olmuş, düğün sonrasında da giyilebilr, mutlulukla giy inşallah

    YanıtlaSil
  13. ALLAH HEP ÇOK MUTLU GÜNLERİNDE KULLANMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))