15 Temmuz 2013 Pazartesi

Çeyiz listesi

Hayırlı günler arkadaşlar..
Bu gün facebook ta bir çeyiz listesi gördüm. Aslında daha önce çoğu yerde karşılaşmıştım ama o zamanlar eksiklerim çok olunca bakmak istemiyordum.
Evlenecek olanlar bilir. İşte o liste..

Düğünüme 47 gün kalmış eksiklerim elbette ki var fakat genel manada çoğu şeyi hallettiğimi düşünüyorum. Çeyizim Ankara'dan İstanbul'a da gideceği için gereksiz kalabalık olsun istemiyorum. Evimi yerleştirmek için gideceğimiz dönemde İstanbul'dan almayı düşünüyorum bazı eksiklerimi de.

Yukarıdaki listeye baktığımda aslında çoğu şeyin eksik olduğunu düşündüm. Ama listede ekli olup da almaya gerek duymadıklarım da yok değil. Bu listedekilerden  çeyizime ekli olanların üzerini çizdim. Ankaradayken almam gerekenler var. Şu aralar üşengeç oldum sanki.

Üzerini çizmediklerimden bir kısmını almayacağım. Çalı süpürgesi meselaa :P gibi gibi. Bir de evde gereksiz kalabalığı pek sevmiyorum. Bu sebeple pratik zekamı kullanarak halledebileceğim şeyler fazla :D Haşlanmış patates ezici meselaa.. Bir çok kişinin çok işine yarıyor olabilir ama ben haşlanmış patates ezme görevini bardak veya çatalla da halledebiliyorum. Benim için kalabalıktan ibaret kendileri :)) ve bunun gibi birçokları...
Ayrıca bazı şeyleri evlenince eşimle birlikte almak isterim evime. Çok da keyifli olduğu söyleniyor. Neden bu keyiften mahrum kalıyım kii

Arkadaşlar ayrıca sizlerden bolca dua istiyorum.. Beni unutmayın olur mu..

18 yorum:

  1. Maşallah, hiç bir şey kalmamış gibi :)
    Düğüne de bir şey kalmamış aslında :)

    YanıtlaSil
  2. Selamun aleyküm. Listeni tamamlamışsın bence. Yağlık sirkelik, çerez takımı gibi ufak eksiklikler hediye geliyor gerek düğün gerek kınada gelebilir haberin olsun:) Patates ezici konusunda hak veriyorum o kadar çok ıvır zıvır çıkıyor ki mutfakta bence bu tarz şeylere gerek yok. Önemli eksikleri zaten yaşarken kendin farkedecek ve alacaksın da canım. Şu an çöp kovası ,çamaşır kurutma teli ve masa örtüleri al bence canım. Kendi başıma gelen bir olaydan örnek vermek istiyorum. Evime yerleşince evden getirdiğim kıyafetlerimi tekrar yıkayıp dolabıma yerleştirmek istedim. Bu da bayağı bir çamaşır demek :( 2 makina çamaşırı tele astım ve ne oldu pattt patt kırıldı gözlerime inanamadım:( Ucuz bişey olsa tamam ama kaliteli almama rağmen böyle oldu. Bence sağlam ve kaliteli bi marka almaya bak derim 100 liranın altında ise şüpheyle bak..Şimdiden kolay gelsin canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleykümselam..
      Seninki büyük talihsizlik olmuş çok geçmiş olsun sana.. Kaliteliye bile güven olmuyorsa ne yapıcaz merak ediyorum. :/
      Masaörtüsü ve banyo takımımı özellikle önce almam lazım. Bir de saç kurutma makinesini. Kovaydı vileda setiydi ve çamaşır kurutma teliydi falan bunları şimdiden almaya gerek yok. Hem zaten artık evde koyucak yer kalmadı diyebilirim. Heryer tıklım tıklım çeyiz dolu. Eğer yetişirse bayramdan sonra çeyizim gidecek şimdiden evde toparlamaya başlıycaz. Hakkımızda hayırlısı olsun.
      Tavsiyelerin dikkate alınacak canım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ooo hayırlısı olsun canım.Bence de ufak tefek şeyleri artık evine yerleşince alırsın.Zaten eksikler 40 yıllık evli de olsan asla bitmez.Kendin o eksikleri fark ettikçe alırsın sıkıntı yapma.Her şey olacağına varır.K.i.b.SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen artık çok gerekli olmayanları sonraya bıraktım. Sıkıntı yapmamış halim yukarıdaki liste gibiyse sıkıntılı olduğumu düşünemiyorum :)

      Sil
    2. Daha fazla çeyiz eksiklerimiz için ceyzen.com

      Sil
  4. ooo bir şey kalmamış ki:)
    Tabiki demiyeceğim:P
    Daha o kadar eksik çıkıyor ki yerleştirip görünce daha iyi anlıyorsun...
    Allah ağzınızın tadını hiçbir zaman bozmasın...
    Allah yar ver yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şükür hallettik az veya çok :)
      Hele bi yerleşiyim de eksik çıkar elbet razıyım ona bile.
      Allahım razı olsun senden

      Sil
  5. Ah o patates eziciden bizim evde de yok. Her bardağı kullanışımda aklıma geliyor. Ama dediğin gibi gereksiz :)
    Rabbim yar ve yardımcın olsun canım.. Bir şekilde gideriliyor eksiklikler.Sen sıkma canını.
    Bu listeyi ben de alayım lazım olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. patates eziciden bizde var fakat çok işe yaradığını görmedim. :)
      Allah razı olsun inşallah herşey aşılır.
      Bu liste lazım olur az bile gelir emin ol :)

      Sil
  6. patates eziciden bizde var da işe yaramıyor koymuşuz bir köşeye öylece duruyor
    çalı süpürgesi ne işe arayacak merak ettim doğrusu

    Allah kolaylık versin yar ve yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gereksizleri işte bu sebeple almaya gerek yok. Yer işgali. :)
      Allah razı olsun..

      Sil
  7. liste tamamlanmış neredeyse...hepsini hayırlı günlerde kullanırsın inşallah.bende bloguma beklerim,blogumu yeni açtım desteğe ihtiyacım var:)) http://egegelini.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağolasın.
      Hayırlı olsun bloğun diyelim o halde :) Gelirim elbet

      Sil
  8. Takibindeyim artık :) Düğünüme 3 ay kala bu listeyi görmem çok iyi oldu.
    Güzel paylaşımın için teşekkürler, bu arada bana da beklerim :)whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akla gelmeyen çeyizlikler olabilir faydalı bir liste.
      Şimdiden hayırlı olsun.
      Geldim hemen bloğuna da

      Sil
  9. Masallah ne guzel.ben henuz 3 aylik nisanliyim.henuz sadece yemek takimim ve ufak tefek nevresim takımı var.nerden baslicam bilmiyorum her ay bocaliyorum

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))