5 Ağustos 2013 Pazartesi

Benden haberler..

Hayırlı günler canlar..

Ramazanın son günlerini yaşadığımız şu günlerde, bayrama kavuşacak olmanın sevincini yaşıyorum.
Dün akşam Ispartada üniversite okuduğum zamanlarda edindiğim dostlarımla iftardaydım. Muhabbet çok güzeldi. Daha önce BURADA  da bahsettiğim, Gül ve Büşrayla gittiğimiz Kızılay Kahveci Hacıbabada açtık orucumuzu. :)


Kahveci Hacıbabada çay içtik :) Çay da güzeldi hani :)


***

Geçen günlerde Hamamönünün ardından Gençlik parkındaki ramazan etkinliklerine de katıldım.

Manzaraların güzelliklerine bakar mısınız..



**
Osmanlı macunu da yedik. Biraz akışkan bi yapısı vardı aman dökülmesin diye hızla yedik. Taze olduğu için böyleymiş. Ama bana pek inandırıcı gelmedi. Kıvamını tutturamamışsın iştee :))


***
Bu arada işten de ayrıldım.. 5 aylık çalışma hayatım cuma günü sona erdi. Alışmıştım aslında. o kadar zaman nasıl geçti anlamadım. Çok üzülmedim çünkü bütün vaktimi işe ayırdığım için başka hiçbişeyle ilgilenemiyordum neredeyse. Düğünüm de yaklaşmışken işten ayrılmak ferahlık verdi bana. Hem zaten kendi mesleğim üzerine de çalışmıyordum. Ama çok güzel insanlarla tanıştım, hayata dair çok şey öğrendim..
İnşallah evlendikten sonra İstanbulda bir işe girebilirsem ortamımın yine böyle güzel olmasını isterim. Nasip artık :)


**
Hayırlar sizi bulsun canlar.. :)





14 yorum:

  1. Canım benim oh ne güzel gez azıcık stres at :) bi kısmet olmadı Ankarayı böyle gezmek. Artık seninle İstanbul'u gezeriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezip hava almak çok iyi geliyor gerçekten. Ankaradaki vakitlerimi doya doya geçiriyorum ;)
      Evett ya aynı şehirde bir buluşamadık o yüzden de İstanbul beni çok heyecanlandırıyor :)

      Sil
  2. Arkadaşlarla buluşmak ve kafa dağıtmak gibisi yok... İş konusunda da inşallah gönlünüze göre olur...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun.Allah kalbinize göre versin.:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel çıkmış gençlik parkııı... bir ramazan boyu hamamönü ve gençlik parkı için yalvardık babama, gezdirmez değil ama çalıştığı için yoruluyomuş kıyamadık, kaldı öyle :)) gezmekle iyi etmişsin canım, işi bırakman da hayırlı olsun, başlayana hayırlı olsun denmez ya sadece, bırakana da hayırlı olsun :) düğün işlerine kafa yorarsın, dinlenirsin inşallah :) öpüyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEnim babam da bu ramazanda çok şaşırttı bizi. Hep önayak olan kendisiydi :)
      Herşeyde bir hayır vardır dimi kimi başlayınca kimi bırakınca bulur hayrı diyelim :)) Çok sağol canım benim ben de öpüyorumm.. :)

      Sil
  5. Her şey gönlünce olsun.
    Az önce bir yazı okudum ve beğendim, aklıma sen düştün inşaAllah faydalanırsın.
    buyur: http://www.cocukaile.net/temeli-saglam-atin/
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım..
      Yazıyı okudum ve hak verdiğim çok nokta oldu. Çevrenin söyledikleri ve arada kalan gençler.. Allah herkesin yardımcısı olsun..

      Sil
  6. Düğün zamanı çalışmak çok yorucu .En güzelini yapmışsın.İftar açtığınız yere de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. geç oldu ama geçmiş bayramını kutluyorum.iş konusunda; diliyorum evlilik sonrası hayalindeki en güzel işi bulursun.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Ben de buralardayım, bana da beklerim :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. hayırlısı olsun herşey gönlünce olur umarım, osmanlı macununu küçüklüğümden beri hiç yemedim, sanırım aynı tadı bulamayacağımdan endişeliyim :)

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))