21 Ağustos 2013 Çarşamba

Düğünüm yaklaşırken ben...

Herkese selam olsun... :)

Uzun zaman olmuş post girmeyeli ve bunun için geçerli çook sebebim var. En temel sebep düğünüm yaklaşıyor. Heyecan stress herşey bende :) 2. sebep olarak da laptobumun ekranı kırıldı. :/ Şu koşuşturmalı zamanlarda aksilikler peşimizi bırakmıyor.. Sevdiceğim de bana kendininkini gönderdi hemen sağolsun :) Yapıcak işlerim çok çünkü.

Hemen selam verip kaçmış olmayayım bikaç şeyden de bahsedeyim sizlere


****

Davetiyelerimiz geç de olsa elimize ulaştı ve dağıtım işlemleri devam ediyor..



Gelinliğimin son aşamalarındayız. :) Bu fotoğraf da sizlere bir ipucu olsun henüz uçlarına istediğim ayrıntılar eklenmedi görüntü sizi yanıltmasın.


Kına gecesi için düşündüğüm minik bir ayrıntı var :) Çalışmaları hala devam ediyor. 


Ayrıca evimize misafirler gelmeye de başladı. Bu kalabalık ve yoğunlukta stresim iyice artıyor doğrusu...

Dua edin bana olur mu ve beni mazur görün buralarda bir müddet görünemeyeceğim..

Allah'a emanetsiniz canlar...


44 yorum:

  1. Allah kolaylık versin, güzel telaşlar bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel telaşeler gerçekten.. Teşekkürler

      Sil
  2. Canımm Allah yar ve yardımcınn olsunnn Vira Bismillahh hadi bakalımm :)
    Öpüyorumm senii kocamann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın canım.. Rabbim sana kolaylıklar versin ben sıramı savdım ;)

      Sil
  3. Hayırlısı canım biraz daha sabır...

    YanıtlaSil
  4. kolaylıklar diliyorum sana sinirler,ne hakim ol ki sonra bu günler geçince keşkelerin olmasın. Allah yardım etsin canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok keşke de anne ve babam için oluyor.. af aff... :(

      Sil
  5. Şimdiden mutluluklar dilerim.Her şey istediğin gibi olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  6. Kına gecesi için hazırladığın sürprizi merak ettim şimdi:) Rabbim yardımcın olsun bu tatlı koşturmacalarında canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sürpriz de yalan oldu kalabalıkta hiç bişey yetişemedi malesef. Ama çok da eksikliğini hissettim diyemeyeceğim. :)

      Sil
  7. kına gecesindeki minik ayrıntıyı merak ettim şimdi:) allah yardımcın olsun mutluluklar canım.

    YanıtlaSil
  8. canim size kolay gelsin :) ne olursa olsun birbirinizi kirmayin gelip gecici seyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atlatmış biri olarak güzel bi yorum. Düğünden sonra anladım ;)
      Teşekkürler

      Sil
  9. Allah yardımcın olsun. ev kurmak çok zor ve stesli. Sinirlerine hakim olmaya çalış emi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zor aynen yaa. Hala daha zorluklarını yaşıyorum

      Sil
  10. Allah kolaylık versin o zaman =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      Emreyle ikinize de nasip olsun diyeyim ben de :))

      Sil
  11. kolay gelsin.Allah yardımcın olsun
    mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  12. Allah her ikinizin de gönlüne göre versin, telaşlar böyle güzel şeyler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.. Bu telaşeleri de atlattık hayırlısı bakalım

      Sil
  13. hayırlı olsun allah tamamına erdirsin çok güzel çok heyecan verici birşey evlenmek dilerim hep mutlu olursun

    YanıtlaSil
  14. Allahım yardımcın olsun :)

    YanıtlaSil
  15. Allah yardımcın olsun canım, yanındayız her daim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canımm düğünüme gelemediniz ama biliyorum canım manen yanımdasınız..

      Sil
  16. Yaşadığın her dakikadan keyif al..Mutluluklar dilerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ki alabildim mmi o keyfi anlayamadım :)

      Sil
  17. Cemilem sıkma canını Allah evlenene her türlü yardım eder, sıkıntısı bitince neşesiyle hatıra kalır herşey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumsuzlukları da aklımızdan en kısa zamanda silebiliriz inşallah ya

      Sil
  18. gelinlikten verdiğin kare çok anlaşılır olmuş :P Herşey çok çok güzel olur inş, sıkma canını hiçbişeye, görüşürüz canım :)) bu arada davetiyelerin çok şık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelinlik düğüne kadar sürprizdi tatlım ya :))

      Sil
  19. Allah kolaylık versin canım sana

    YanıtlaSil
  20. hayirli olsun ins. hersey istedigin givbi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek öyle olamadı ama hayır vardır diyelim buna da hamdolsun.. ;)

      Sil
  21. hersey gonlunce olur insallahhh:)

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))