2 Ağustos 2013 Cuma

Hamamönü ziyaretimiz :)

Selamlarr...
Arkadaşlar şu aralar halim keyfim iyi şükür... 1 ağustos itibariyle düğünümün olacağı ay sınırları içine girmiş bulunuyoruz. Heyecan stres derken mutluluk ve huzur da eşlik ediyor tabi ki :) Özellikle yetişmeyecek diye korktuklarım Allah tarafından öyle güzel bir şekilde kolaylıkla hallediliyor ki, strese girip can sıkmaktansa sadece Allah tarafından olacakları izlemek sanırım daha huzur verici. :) Mesela ev konusuna aşırı takıldım düğüne 1 ay var ev eşya hiç hazır değil diye. Nişanlım oruçlu oruçlu 2 hafta boyunca ev aradı perişan oldu deyimi yerindeyse. Strese girdik falan ama Rabbin rahmetiyle küçük şirin bir ev bulabildik hem de hiç tahmin bile edemeyeceğimiz bir konumda.
Evlilik öyle güzel bir imtihanmış ki, sıkıntı kısmı her ne kadar zor olsa da sonrasındaki huzur ve heyecan herşeye bedel.. Manevi olarak insanın kendini yenilemesine, hayata bakış açısını değiştirmesine vesile oluyor. keşfedilmemiş mücevherlere sahip olmak gibi bir ruh hali.. Rabbim herkese yaşatsın inşaAllah. Ve ayrıca binlerce hamd olsun Rabbime..
Evlilik üzerine konuşacak çok şey olsa da konuya dönmek istiyorum :)
Dün babam iftardan sonra çayı hamamönünde içelim diye bir fikir attı ortaya ve babam genelde bu tarz çıkışlar yapmaz. Her an vazgeçebilir tedirginliğiyle bir hazırlandık ki sormayın :)
Amcam ve kuzenleri de aldık yanımıza tabi. Amcamın kızı Handan ile aramız iyidir. Güzel bir akşam oldu diyebilirim.

Önceki gidişimde her yer sakindi. Ramazanda hamamönüne de bereket gelmiş. Zor yürüdük o sokaklarda.


****
Hamamönü evlerinden...


****
Çok güzel bir müzik dinletisiydi 


****
Duvardaki çiçekler yalnızken de güzeldi aslında ama fotoğraflar da hoşmuş yani :)


****
El yapımı takılardan oluşan sergi..


****
Görünce göze çok güzel geliyor ama alsam takmam aklıma bile gelmez biliyorum kendimi :)


***
Handişimle bileklik kardeşliği yaptık :)



****
Hamamönüne gitmemize vesile olan şey. Semaver çayı! :)


***

Daha çok fotoğraf çekmiştim nasıl olmuşsa silinmiş malesef. Elimde kalanlar bunlar :(
İçim gider bir fotoğrafım silinse.

Neyse bakalım..

Hayırlar sizi bulsun canlar.. :)

14 yorum:

  1. Hamamönüne ne olmuş öyle! Bu kadar insan görebileceğimi ummazdım orada..
    Afiyet olsun, açık havada semaver ne de güzel gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç tahmin etmezdim ama Ankaranın gözde mekanlarından biri haline geldi hamamönü :)
      Semaver gerçekten çok güzeldi. Hiç içmediğim kadar çay içtim o akşam. İnşallah iftar da nasip olur bi gün :)

      Sil
  2. Canım hamamönüne kaç kere niyetlendiysem bir türlü nasip olmadı. . Çok canlıymış hakikatenn :)
    Güzel bir akşam olmuş öperimm seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geç kalmadan git derim canım. Özellikle de ramazanda hiç kaçırma. :)
      Hatta birlikte de gidebiliriz olamaz mıı :)

      Sil
  3. Bir Hamam önü postu da ben yapmıştım daha iki gün önce :)
    Müzik dinletisini ikimizde sevmişiz anlaşılan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben senin hamamönü postunu nasıl farkedemedim kii. :)
      Hemen bakıcam. :)
      O müzik grubu hamamönünde ayrı bir hava oluşturmuş gerçekten beğenilecek kadar da var :)

      Sil
  4. Canım benim bak her şey hayırlısıyla yoluna giriyor, sen hiç sıkma canını sakın üzülme, her şey çok güzel olacak inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yaa Allahın izniyle her şey yolunu buluyor :)

      Sil
  5. Hamamönü'ndeki o satıcılar sadece Ramazana mı özgü yoksa her zaman varlar mı?
    Ankara'nın yabancısı olarak soruyorum buraya nasıl gidilir acaba? Cevapların için şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamamönüne ramazan haricinde en son gittiğimde yoktu bu satıcılar.
      Yanlış hatırlamıyorsam sıhhiye köprüsünden hamamönüne minibüs gidiyor. Son zamanlarda özel arabamızla gittiğim için tam hatırlayamadım :)
      Eğer geliceksen şimdiden iyi gezmeler sana :))

      Sil
  6. Gelin olmuş gidiyorsun..:) çok az kalmış.
    Mutluluğunda daim olsun inşaAllah..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok az kaldıı.. :)
      Aminn Allah razı olsunn..

      Sil
  7. Ev bulmaniza cok sevindim hayirlisi olsun canim cok guzel bi aksam gecrmsnz semaverde caya bayilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Çay ve semaver ikisi bir arada mükemmeldi doğrusu

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))