17 Eylül 2013 Salı

'Evli' bir bayan olarak ilk selamım.. :))

Herkese selam olsun efendim.. Bu selamın bi farkının olduğunu söylemeliyim ki artık evli bir bayanım....
Şimdi ve bundan sonra ise sizlere İstanbuldan sesleneceğim. :)
Aylarca sözdü nişandı kınaydı çeyizdi derken, düğünümüz de geldi çattı. Hatta 17 gün bile olmuş... 31 ağustostan bu zamana kadar nasıl geldik anlayamadım.

Ayrıntıları daha sonra paylaşmayı düşünüyorum ama gelinlikler içindeki halimi paylaşmadan edemeyeceğim.



(FOTOĞRAFIM YANLIŞ İNSANLAR TARAFINDAN KULLANILDIĞI İÇİN YAYINDAN KALDIRILMIŞTIR)

Bu fotoğrafı kuaförde çekildim. Hazırlıklar bitmiş damadı bekliyorduk. Gelin başımı ve makyajımı çok beğendim. İstanbul Ümraniyede MSA Bayan kuaförüne gitmiştik.
Gelinliğimi diktirdiğimi söylemiştim.Şimdiye kadar beğendiğim modeli blogda yayınlamaktan çekinmiştim sürpriz olsun diye :) Üst kısmı dantel üzerine pul işleme. Pul deyince kulağa biraz itici gelebiliyor ama ışıklı bir ortamda görsellik mükemmeldi doğrusu. Zarif bir görüntüsü mevcut. Eteğim ise parçalı ve hareketli bir görünüme sahip. Duvağım ise 2 parça halindeydi. Sürünen uzun kısımla başımdaki kabarık kısım birbirinden bağımsızdı. Düğünden sonra gelinliğimi çıkarmadan kız kulesine gitme hayalim vardı. Duvağımı bile bu hayalime göre hazırlatmıştım. sürünen kısmı çok ayakbağı olmasın, rahatsız ederse de çıkarabilelim ama başım bozulmasın. Ama birçok hayalim gibi bu da gerçekleşemeyenlerden biri oldu. Düğünden sonra yağmur yağdı sonrasında da dinmesine rağmen çıkıp gidilemedi. 
Tavsiye:  Evlenecek olan arkadaşlarım bu sözüm size. Aman çok hayal kurmayın ve düğünden çok şey beklemeyin. Tamam düğün gününüzün kraliçesi sizsiniz ama malesef o kadar çok dış etken var ki her istediğiniz gerçekleşemiyor. 
Herneyse.. Herşeyin hayırlısı diyelim.. Balayına gidemedik, düğün dış çekimlerimiz yapılamadı ve düğün borçları üzerimizde ama hayat güzel İstanbul güzel evlilik güzel. Düğün zamanı bunları yaşayamamış olmamız biraz gecikmeli olarak yaşamayacağımız anlamına gelmiyor. Tatil hayalim hala var ve gelinliğimi dış çekimlerde tekrar giymek üzere evimin nadide köşelerinde el üstünde muhafaza ediyorum. :)

Evimize internetimiz dün bağlandı ve bağlanır bağlanmaz blogumun tasarımında değişikliğe gittim. Malum hayatımda büyük bir değişiklik oldu. Bloğum da nasibini aldı. İlk yazımı da bu şekilde yazmış oldum sizlere neredeyse 1 ay sonra. Ben buralarda yokken bloğumu izleyen merak edip bakan herkese teşekkürler. Bundan sonra sık sık görüşeceğiz.. 

Edit: Bu fotoğrafı sonradan eklemek istedim.. Sevgili eşimle ikimizi paylaşmasam olmazdı.. :) (Düğün öncesi gelin odasındayken)


(FOTOĞRAFIM YANLIŞ İNSANLAR TARAFINDAN KULLANILDIĞI İÇİN YAYINDAN KALDIRILMIŞTIR)


Selametlee..

86 yorum:

  1. tekrar tebrik ederim canım.kESinlikle haklısın çok hayal kurmamalı.Evlendikten sonrada kim borç ödememiştirki:) önemli olan mutluluğu yakalamak.Sen benken, bir olmak.Gerisi teferruat:) mutluluklarrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlilik tam bir imtihan süreci o kadar çok ayrıntı var ki sabredilmesi gereken ama sevgi oldumu her şey aşılıyor hamdolsun.. :)
      teşekkür ederimm

      Sil
  2. Canımmm 4 gözle seni bekliyordummmm :)
    Hoş geldinnn hayırlıı olsunnn bitanemm çok güzel olmuşsnnn bütün detaylarınıı çok çok merak ediyorum öpüyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha fazla merakta bırakmk istemeeim dmöndüm hemen :)
      Rabbim sana da hayırlısıyla bu dönemi atlatmayı nasip etsin
      öpüyorum seni :)

      Sil
  3. çok hoş gözüküyorsun canım mutluluklar dilerimm olumsuzluklar elbet hepimizde yaşanıyor ama elden bişey gelmiyor 2 aylık evli biri olarak hala sıkıntılarımz var ama en aznından birarada ve mutluyuz asıl hayalimize kavuştuk bu en güzeli ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıntıyı anne babamızla da yaşamamış mıydık sanki evlenince de az çok olucak tabi :)
      Hayırlısıyla atlayılıyor tabi her şey
      Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Vay vay vaay :)
    Merakla bekliyorduk seni :)
    Rabbim ağzınızın tadını bozmak isteyenlere izin vermesin, hep mutlu olun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Keşke düğünümde yanımda olabilseydin son an çıkan aksilikler boynumuzu bükük bırakıyor ama hayırlısı olsun.
      Amiinnn diyeyim canım bu duana da. Ama farkediyorum ki sorun olarak gördüklerimiz evlendikten sonra uçup gidiyor. daimi olsun insallahh..

      Sil
  5. tebrik ederim,Rabbim sonsuza kadar birlikte ve mutlu eylesin böyle :)
    birbirinize çok yakışıyorsunuz,dış ortamda olmasanızda resminiz çok hoş çok içten :)
    mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun tebrik ediyorum, Allah mutluluğunuzu daim etsin

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı uğurlu olsun, tebrikler. Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah

    YanıtlaSil
  8. Daha dün baktım bloğuna cemile post girdi de benim mi gözümden kaçtı diye.. baya da oldu neden yazmadı acep diye kendi kendime konuştum durdum :)
    aksilikler olur kesinlikle, olmadığına hiç şahit olmadım ama önemli olan tek şey şuan eşinle yuvanda huzurlu ve mutlu olmandır, gerisi de teferruat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak edilmek çok güzel.. bu yüzden bloğumu ve arkadaşlarımı çok seviyorum :)
      Sevgiyle aşılıyormuş her şey hamdolsun ki kavuştuk :)

      Sil
  9. Tebrik ederim. Allah bir yastıkta kocatsın inşallah, mutluluklar:)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten çok güzel olmuşsun, duvağına bayıldım:) ben de gelinliğini merak edenlerdendim zaten, süper olmuş. Mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelinliğimi beğenmene çok sevindiim :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Mutluluklar diliyorum. Siz birbirinizi sevdikten sonra gerisi teferruat. Her şey olur biter. Gelinlik çok yakışmış. Rabbim sizi huzur ve mutluluktan ayırmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekleşmemiş teferruatları da zamanla halledicez inşallah öneli olan mutluluk zaten
      Çokk teşekkür ederim :)

      Sil
  12. tebrikler allah bir yastıkta kocatsın inş hep mutlu olun böyle :)

    YanıtlaSil
  13. çook tatlısınız tebrikleeer

    YanıtlaSil
  14. Allah mutluluğunuzu daim etsin, 2 dünyanızda cennet olsun ve birlikte olsun inşaAllah.

    YanıtlaSil
  15. tebrikler =)
    ayy darısı başıma inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah diyelim darısı emre ile sana ;)

      Sil
  16. Çok hoş çok zarif bir gelin görüyorum şuanda ;) Siz mutlu olduktan sonra diğer detaylar mutluluğunuza gölge düşürmez ;) Ömür boyu mutluluklar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm.. :) O sizin zarifliğiniz
      Allah razı olsun :)

      Sil
  17. Tebrik ederim :)) İki parça duvak fikri çok güzelmiş. Ben hep merak ederim insan kafasında o kadar uzun tülü taşırken ağırlık yapıp saçı bozmuyor mu diye ama yöntemi varmış demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duvak için neler yapıyorlar bir bilsen. Başörtüme tutturmak için silikon kullandı. aynı zamanda dikti de iğne de kullandı dikişi iğneyi görmüştük de silikonu ilk kez gördüm :) kalıp gibiydi başım. darısı sana olsun diyelim :)

      Sil
  18. Allah mesut etsin, hep böyle yüzünüz gülsün :)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel bir gelin olmuşsun maşallah :)
    Önemli olan mutlu olmak, mutluysan sağlıklıysan her şey yerini doldurur.
    Hayırlı uğurlu olsun tekrar :)

    YanıtlaSil
  20. Hayırlı olsun çok şeker olmuşsun Rabim yuvanıza huzur versin inşallah

    YanıtlaSil
  21. ÇOK GÜZEL BİR GELİN OLMUŞSUNUZ TEBRİK EDERİM BLOĞUNUZU İZLEMEDEYİM SEVGİLERİMLE ,:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim
      hoş geldiniz bloğuma da :)

      Sil
  22. peri kizi gibi olmussun mutluluklarr dilerim')

    YanıtlaSil
  23. Rabbim daim etsin çok güzel bir gelin olmuşsun :) Diğer ayrıntıları bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn Allah razı olsun
      İnşallah sonraki postlarda ayrıntılar da olucak :)

      Sil
  24. hayırlı olsun ALLAH iki cihan saadeti versin benimde kızım 18 ağustos ta gelin oldu tekrar mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun kızınızın evliliği de hayırlı olsun inşaAllah
      Rabbim pişman etmesin

      Sil
  25. Tebrik ederim. Allah mutlu me'ud etsin. Güzel bir gelin olmuşsunuz.
    Söylemeden geçemeyeceğim ne kadar zayıfmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm..
      Nişanlılık süresinde çok zayıflamışım 52den 47ye düştüm :)
      Kilo vermek isteyen bekar arkadaşlarıma tavsiyem evlilik olucak ;)

      Sil
  26. Canım post girmeni bekliyordum uzun zamandır. Sonunda geldin demek:) Rabbim huzur ve mutluluk versin inşallah. Beyazlar içinde ne de güzel olmuşsun:) Düğünle ilgili yeni yazılarını bekliyoruz canım selametle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklediğine eminim.. Zaten mailini de gördüm. Çok teşekkür ederim. Merak edilmek çok güzel bir duygu. :)
      Güzel yorumun için Allah razı olsun :)

      Sil
  27. aman allahim gözlerim kamasti :) sonunda sende muradina erdin esine ve yuvana kavustun :) ömür boyu mutlulklar dilerim allahdan sizler icin... Fakat keske dis cekimleri yaptirsaydiniz cünkü inanki en en en en önemlisi dügünden kalen kareler :(( biz bütün gün cekim yaptirdik bir servet harcadik ama böyle olmasina ragmen fotoraflara asik bir cift oldugumuz icin yetmedi :) son bahar ve kis isin tekrar randevu aldik yani tekrar gelin damat olacagiz ins :) ve sana cok katiliyorum dügün kusursuz olmuyor kesin bir seyler unutuluyor eksik veya ters gidiyor ama yinede o gün prens ve prenses olmanin heyecani ve mutlulugu baska :) allah herkese nasip eder ins

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de düğün günü dış cekim yaptıramadığım için üzüldüm ama tekrar gelinliğimi giyecek olmanın heyecanı var bende de. Bizimki de böyle olsun bakalım. :)
      Sevdiğime kavuştum ya buna hamdolsun :)
      Çok teşekkürler canım yorumun için de

      Sil
  28. canım musmutlu olun hayırlısı olsun çok güzel bir gelin olmuşsun maşallah

    YanıtlaSil
  29. ayy maşallah canım.harika olmuşsun.Rabbim bir yastıkta kocatsın sizi.Mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsunn :)) Çok çok teşekkür ederiim :)

      Sil
  30. Mutluluklar dilerim.Ömrünüzün sonuna kadar ağzınızın tadı ,huzurunuzdaim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn Allah razı olsun en önemlisi ağız tadı zaten Rabbim razı olsunn

      Sil
  31. harıkaaa Allah mesut bahtıyar etsın ınsallah bır omur boyu :) selametle ...

    YanıtlaSil
  32. Allah mesud etsin canım çok çok güzelsin :) sadece gelinlikten, duvaktan değil güzelliğin, gelin olmanın verdiği saflık ve temizlik varya çok hoş bişey :) Taa istanbullara gittin, inş yine yüzyüze sohbet etmek nasip olur, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bu güzel düşüncelerin için çok çok teşekkürler.. :))
      Sana da nasip olsun inşaAllah..
      Gelin olmak, o gelinliğin içine girmek çok güzel bir duygu gerçekten

      Sil
  33. canımmm gelinliğini okadar çok beğendimki anlatamam sana nasıl yakışmıs nasıl güzelsiniz Allah ömür boyu mutlu etsın ınsallah canım ya sen bana yakınsın herhalde bır gun goruselım ınsallah artık ıstanbullusun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsunn.. :) Gelinliğimi beğenmene gerçekten çok sevindim
      Evet artık istanbulda olduğuma göre yakınız demektir görüşebiliriz tabi kiii

      Sil
  34. tebriklaer canım benim benimde bir buçuk yıl geçti nasıl geçti anlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evlenince nasıl vakit geçiyor anlamıyorum. !0larca yıl geçicek de farkına varamayacağız sanırım ;)

      Sil
  35. Mutluluklar dilerim prensesler gibi olmuşsun maşallah....

    YanıtlaSil
  36. Canım benim hayırlı olsun Allahım mutlu bir ömür nasip etsin size :)

    YanıtlaSil
  37. Rabbim iki cihan saadeti nasip etsin sizlere guzel arkadasim, masallah ♥
    Bu arada ben kelebek misali :) saniri geri dondum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen nerelerdeydin hakikaten bloğuna bakıp bakıp üzülüyordum. Facede de yoktun merak ettimm.. :(
      Neyse ki döndün inşallah aramıza bak bu 2 oldu bi daha bırakma bizi olur mu ;)
      Güzel yorumun duan için de Allah razı olsun canım benim

      Sil
  38. Allah mutlulugunuzu daim etsin canım çok güzel bir gelin olmuşsun.. maşallah

    YanıtlaSil
  39. canım çok güzel gelin olmuşsun bizim de düğün telaşla geçti ve benim de nikah günümde yğmur yağmıştı stüdyoda çektirdik bir hafta snra düğün fotoğrafarımızı dış mekanda çektirdik ama inan istanbulda dış çekim için eşimi tekrar ikna etmeye çalışıyorum, emin ol yeni yaptıracağın çekimlerde daha az stresle daha güzel detayları atlamazsın vardır bunda da bir hayır :) hiç bir şeyi kafana takma evliliğin en güzel zamanları gönlünden geldiği gibi yaşa :) Allah bir ömür boyu mesut etsin :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biz de stressiz bi çekim olucağını düşündük artık inşallah kısa zamanda gerçekleştirebiliriz bu çekim olayını da :)
      Rabbim hepimizin evine huzuru nasip eylesin eksikliğini göstermesin inşallah :)

      Sil
  40. Canım benim ne kadar güzel bir gelin olmuşsun, Allah nazarlardan saklasın, hiç bir şeyi takma kafana, siz mutlu olun yeter..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederimm... :)) Darısı sana inşallah

      Sil
  41. tebriklerr ;) Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  42. tebrikler bir ömür boyu mutluluklar...
    Allah mutluluğunuz sevginizi saygınızı sadakatinizi hiç eksik etmesin kat kat artarak devam etsin....
    gelinliğin de herkesin dediği gibi çok güzel olmuş ve çok yakışmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Allah razı olsunn :))

      Sil
  43. Ömür boyu mutluluklar inşallah ;)

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))