25 Eylül 2013 Çarşamba

Kına gecemden..

Herkese selamlar olsun...
Bir önceki postumda düğünümle ilgili paylaşımlarda bulunmuştum. Kına sonrası gerek kalabalıktan gerek bende ailemden ayrılacak olmanın verdiği hüzün sayesinde paylaşımda bulunamamıştım.

Bizim kına ve düğün farklı şehirlerde olduğu için ve Ankaradaki davetlilerden İstanbuldaki düğüne gelemeyecekler olduğu için, Kına gecemde öncelikle gelinliğimi giydim. Bizde kınaya erkek alınmadığı için rahat olduğumuzu söyleyebilirim. Damat da kısmen geldi salona. Salona birlikte girdik. İlk dansımızı Ankarada yaptık. Düğünümüzün formatında dans olmadığı için böylesi güzel oldu diyebilirim.


kınamda çekilen fotoğraflar kısmen elmde olduğu için videodan alıntı yaptım.
Dans müziğimiz de Sefarad'ın Seni ne çok sevdiğimi isimli parçasıydı.



*****
İlk dans ve karşılıklı oyundan sonra kına hazırlığı için kıyafetimi değiştirdim.

ve kına yakılmadan önce biz.. Yine videodan alıntı yaptım


Kına gecem çok şükür pürüzsüz geçti. Çokca oynayıp eğlendik. Dost ve akrabalarımı yanımda görmek beni en çok mutlu eden şeydi. Allah hepsinden razı olsun.
****


****

Tekrar görüşmek üzere dostlar..
Allah'a emanetsiniz..

24 yorum:

  1. Maşaallah çok güzel olmuşsunuz. Kına kıyafetinizde çok güzel çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. Süpersiniz,Allah mesut etsin ve inşallah en kısa zaman da darısı başıma =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hadi bakalım :) senin de haberlerini bekliyoruz diyelim :)

      Sil
  3. canım çok güzel olmuşsun çok istemiştim kınana gelmeyi de babam yoktu o gün kalakaldım işte :/ Kırmızılar çook yakışmş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı canım ya :( Ben de çok istemiştim ama hayırlısı diyelim evime beklerim artık seni de :)

      Sil
  4. çok yakışmışsınız Allah daim etsin

    YanıtlaSil
  5. Allah bir ömür boyu mutlu etsin, tebrikler

    YanıtlaSil
  6. Cemilecim kına kıyafetin de gelinliğin gibi hoşmuş.Sanırım pullu bir kumaş değil mi ya da ışıktan mı bana öyle geldi. Sefarad'ın şarkıları da çok güzeldir. Rabbim mutluluğunuzu artırsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım kına kıyafetim pullu değil. Ama gösterişli parlak desenli bi kumaşı vardı ışıkta da iyice parlamış tabi :)

      Sil
  7. maşallah harika olmuşsunuz Allah nazardan saklasın.. inşallah bir ömür mutlu olursunuz :)
    bu arada blogunuzu yeni keşfettim artık takipçinizim :)
    sizi de bloguma beklerim :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim
      Bloğuma da hoşgeldiniz bu arada ben de hemen geliyorum :)

      Sil
  8. kına gecesi için yaptığın o kağıtlar neydi çok merak ediyorum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kağıtları yetiştiremediğim için hiç bişey yapamadım malesef :( Neyse ki çok da eksikliğini hissetmedim :)
      Önünde fotoğraf çekilebileceğimiz şirin bir arka fon yapıcaktım onları. 'Kına gecesi hatırası' şeklinde bir de yazı ekleyecektim.
      Aşağıdaki linkteki fotoğraf gibi olacaktı
      http://www.pinterest.com/pin/74098356342493710/

      Sil
  9. Allah mesut etsin...ben bloğunu sürekli takip ediyorum canım çok beğeniyorum yaptığın şeyleri görmek yeni evlenecek biri olarak bana fikir veriyor ama lütfen daha sık post yaz :) özletme kendini:)bir sorum olacak kına gecende hazırladığın kağıtlar neydi? cevabını bekliyorum canım sevgiler.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. :)
      Takip etmeniz çok hoş gerçekten ve şimdiden sizin için de hayırlı olsun dileklerimi iletmek isterim.
      Evet su aralar çok sık post giremez oldum sanırım çok yoğunum. Sorumluluk sahibi olmaya alışma sürecindeyim. bu süreci aşarsam insallah daha fazla post gireceğimi düşünüyorum. :)
      Bu arada sizin bloğunuz yok muydu merak ettim beni takip eden bu kişiyi ;)

      Sil
  10. S.a benim blogum hatta facem bile yok :)sadece nişan bohçası için internette gezinirken rastladım bu bloga ve sürekli takip eder oldum çünkü çok beğeniyorum evlenecek bayanlar için gerçekten güzel fikir oluyor .yani kayseri den takip ediyorum seni:)canım Allah kolaylık versin inşallah her şey gönlünce olsun.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumu düzenli takip edenleri özellikle merak ettiğimi söyleyeyim öncelikle :) Çok teşekkür ederimm. Eğer faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana. :)
      Amin senin de her şey gönlünce olsun

      Sil
  11. off böyle ayri sehirlerde olmasi cok SIKICI bizdede ayni durum vardi.Esim ispartali ve bizde ankarali.Dügün ankarada oldu kinayla beraber.Büyük otobüs tutmak zorunda kaldilar yaklasik 50 kisilik felan yani zor durum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde otobüslük durum olmadı zaten akrabalarımızın çoğu İstanbuldaydı ama kınam için de gelenler oldu yine de :) İnsan böyle günlerde daha iyi anlıyor kendisini seven dost ve akrabalarını :)

      Sil
  12. kıyafetin güzel olmuş

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))