5 Ekim 2013 Cumartesi

1. Aydönümümüz..

Merhabalar Canlar..

Bilen bilir 31 ağustosta evlendim. Ve gecen salı tam olarak 1 ayımızı doldurduk. Eylül ayı 31 gün olmadığı için 1 Ekime kaydı bizim aydönümümüz :)
O akşam sevdiceğim iş dönüşü gelince birlikte dışarı cıkıcaktık fakat yine yağmura yakalandık. Tam bir ay öncesinde de yağmıştı ;)
Yağmur rahmettir düşüncesiyle hayra yorduk bu durumu. Ben de evde hızlı bir şekilde hazırlık yapayım dedim ve çok anlaşılmasa da aşağıdaki küçük yaş pasta ortaya çıktı.  (Henüz sunum öncesi)


Bu gül de sevdiceğimden...


12 yorum:

  1. bir değil nice binlere diyelim o zaman:)
    Bana da beklerim egegelini.blogspot.com...Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım:) Bu arada seni sevenleri ihmal etmediğin için teşekkürler:)Allah'a emanetsin...........

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık. Allah ömür boyu mutluluğunuzu daim etsin.

    YanıtlaSil
  4. nice nice mutlu e sağlıklı aylara,yıllara:)

    YanıtlaSil
  5. Birinci ayınız, hayırlı olsun:) Daha nice güzel aylara yıllara..

    YanıtlaSil
  6. hayırlı daha nice senelere yaş pasta güzel olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. mutluluklar diliyorum.keyfiniz mutluluğunuz daim olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. aylar, yıllar hep mutluluk getirsin size

    YanıtlaSil
  9. nice aylara,yıllara, ömrümüz yetseydi asırlara derdim :)) yağmur güzeldir, hep de özel günlerinize denk geliyor bereket işte :)

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))