7 Ekim 2013 Pazartesi

Açıköğretim 2. üniversite başvuruları

Hayırlı günler Canlar..

Evde işsiz güçsüz bekleyişlerim beni farklı farklı düşüncelere sevketmeye başladı. Evet çalışmayı çok istiyorum ama bir iş bulana kadar da boş durmamalıydım. Üniversitedeyken de hep aklımda olan bi şey vardı. Eğer çalışacaksam da sürekli bilgisayar başında kod yazacak olmak gözümü korkutuyordu. Bi yerden sonra yönetici olmak hayalim hep olmuştur içimde bi yerlerde. Ondan dolayı açıktan işletme okumayı yada işletme mühendisliğinden yüksek lisans yapmayı çok isterdim. Yüksek lisans için puanlar çok uçuk olunca işletme okumakta karar kıldım. Üstelik 2. üniversite olarak direkt başvuru yapabiliyorum tekrar sınava girmeyi beklemem gerekmiyor. Şu aralar onun araştırması içindeyim. Anadolu, İstanbul ve Atatürk Üniversitelerinde açık öğretim fakülteleri mevcut. Aslında İstanbul üniversitesini daha çok istiyorum. Anadolu üniv. ise açık öğretim konusunda baya köklü. Ve Anadolu kitap tedarik ederken İstanbul sadece internet üzerinden   İkisi arasında kaldım. Acil karar vermem lazım çünkü İstanbulun son başvuru tarihi bu cuma günü. Merak edenler için Anadolu üniversitesinin son başvuru tarihi 25 ekim.
Ben de sizlere danışmak istedim. İstanbul açık öğretimde okuyup memnun olmayan tanıdıklarınız var mı. ?Duyumlarınız neler ? Çok merak ediyorum.




Ayrıca bu yıl KPSSye de çalışmam gerekiyor haydi hayırlısı. Sanırım içimde büyük bir okuma isteğim var.
Dualarınızı bekliyorum.
İlmin sahibine emanetsiniz.

4 yorum:

  1. Çok iyi bir konuya değinmişsin nişanlım mühendis ve işletme okumak istiyordu sınava girmeden kayıt olanağının olduğunu bilmiyordum gerçi 4 yıl işletme okuyabilirmi bilmiyorum
    Bence Anadolu Üniversitesi bu konuda daha iyidir en azından öyle düşünüyorum istanbul için yeni duydum bir araştırayım bende

    Paylaşım için sağol canım

    YanıtlaSil
  2. allah yolunu acsin yardimcin olsun bende esim dogu görevinden dolayi diyarbakira gidiyoruz oysa ben benim memleketde ankarada okuyacaktim ikinci üni. ama sanirim bu hayallerim yatti :( belkide diyarbakirda okudum bilmiyorum ama bende okumayi cok seviyorum ins hayirlisi olur

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. hayırlı geceler...:) bende ikinci üniversiteye kayıt olacağım inşallah... ilahiyat ön lisans okumak istiyorum. diğer üniversitelerin 2. üniversite imkanı sunduklarını bilmiyordum şimdi öğrenmiş oldum... hayırlısı olsun hakkı(m)nızda... =)

    YanıtlaSil
  4. Okuma istediğini takdir ettim:)Bende 2. üniversiteyi okuyorum.Anadolu üniv.İşletme 4. sınıf öğrencisiyim.Anadolu üniversitesinin olanakları daha fazla hem kitap,hem büro hemde nette konu anlatım videoları var.Hayırlısı olsun.Şimdiden başarılar dilerim.Sevgiler....

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))