1 Ekim 2013 Salı

Dış çekimlerimiz de tamaam..

Herkese selamlar sevgiler efenim. :)
Evet, biliyorum. Aranızda neden sık post girmiyorum diye söylenenleriniz var ;) Bazılarınız dile getiremese bile ben sezgilerime güveniyorum diyelim ;)

Çok yoğunum efenim.. Yakınlarımı bile telefonda çok arayamaz oldum. Gelen telefonlarla mahçubiyet içine giriyorum desem yeri. 

Bu arada başlıktan da anlaşıldığı gibi, henüz tazecik 1 aylık gelinken gelinliğimi tekrar giyip, eşimle ikimiz kendimizi parklara bahçelere attık. Gerçekleşmesi düğünden sonraya kalan çekimlerimiz için bol bol gülümsedik objektiflere :) Düğünden birkaç saat önce yapılan çekimler genellikle stres dolu oluyor ve biz bu sebepten o kadar rahattık ki, bu rahatlığımız  fotoğrafçımıza da yansımış. 18 yıllık fotoğrafçılık hayatında hiç bu kadar uzun ve rahat bi çekim gerçekleştirmediğini söyledi kendisi. Çok da eğlendik doğrusu.

Çekimleri aslında Küçüksu kasrında yapacaktık ki, malesef bizden 1 hafta önce çekimler yasaklanmış. :/ Sinir oldum. Biz de Hidiv kasrına gittik. Ordan da boğazı gören bi parkta çekimlerimizi tamamladık. 

Çekimlerde eşimin kızkardeşi Kübra da yanımızdaydı. Onun çektiği birkaç kareden başka elimizde bi fotoğraf yok henüz. 




Belirtmeden geçemeyeceğim, geçtiğimiz pazar günü yaptık çekimleri ama en çok üzüldüğüm şey ise blog arkadaşım Meryem'in düğününe denk gelişi oldu. :(


Daha nice güzel postlarla yanınızda olmam dileğiyle Allah'a emanetsiniz canlar. :)

12 yorum:

  1. Mutluluk seninle olsun çok beğendim sayfanı huzur veriyo ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm daimi olsun diyelim ozaman :)

      Sil
  2. sevindim canim iyiki cektirmissiniz :) bizde dügün günü cektirdik ama bir ay sonra sonbahar klibi ve tekrar cekineceyiz :DDDD

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonraki daha eğlenceli olucak şimdiden diyeyim sana canım kolay gelsin :)

      Sil
  3. resimleri merakla bekliyorum sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. dış çekimlerini çook merak ediyorum=)..................

    YanıtlaSil
  5. sabırsızlıkla ve büyük merakla dış çekim fotoğraflarınızı bekliyoruz valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facedeki fotoğraflarımızı bile kaldırdım burdan sanırım paylaşmam mümkün olmayacak gibi :/

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))