3 Ekim 2013 Perşembe

Evimizin yeni şenliği

Selamlarr...

İstanbulda 1 ayım dolmuşken iş arayışlarım da başlamış bulunmakta. Hatta bir şirketin sınavına bile girdim uzun zaman oldu aslında hala dönmediler sanırım olumsuz :/ Hayırlısı olsun bakalım..
Her ne kadar vaktim dolu olsa da evde uğraşmak bi yerden sonra sıkıyor. Acilen iş bulmam lazımmmm...

Böyle derken günün birinde sevgili eşim elinde aşağıda fotoğrafını eklediğim papağanı almış gelmiş...
hem bana evin içinde eğlence oldu hem de ben zaten kuşlara bayılırıımmm... Ankarada babamların da aynı cins papağanı var, sultan papağanı. daha önce bloğumda da bahsetmiştim.

Benimki henüz biraz yabani ama zamanla alışıyorlar.. İnşallah konuştuğu zamanlar da gelir ;)
Çok tatlı ama dimi..

Bu arada uzun bir isim düşünme faslından sonra isminin "ibiş" olmasına karar verdik. Başındaki dik tüylerinden esinlenerek bu ismi bulduk








13 yorum:

  1. Aaay yerim onu yaa :) Bende yeğenime söz verdim yavru bir muhabbet kuşu için .. Aceba aklını çelip sultan papağanımı alsam :) Çok tatlı çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhabbet de çok güzel elbet.. Ama bence kesinlikle papağan almalısın :)

      Sil
  2. çok tatlı ama papağan bakmak çok uğraş istiyor.benim eşimde kuş aşığı ve jako türü bir papağanı vardı.çok fazla pislik yapıyor maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jakolar çok büyük oluyor ama. Sultan ne büyük ne de çok küçük tam ideal diyebilirim. Pislik konusunda her gün temizlik yapıyorum desem yeridir

      Sil
  3. Benimde ofise akvaryum alma hayalim var, ama sadece hayal tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akvaryum çok uğraştırıcı ama küçük bi akvaryum olabilir tabi :)
      Babamların evinde hem benim sultan papağanımdan hem de koca bi akvaryum var nasıl bir hayvan sevgimiz varsa bizim de :))

      Sil
  4. Her tarafınız umarım tüy olmaz.Yoksa epey uğraştırır.Pislik yazmadım bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüyden değil de kafesinin kenarlarına yem döküyor. Kafesi tülle kapladım artık dökmesin diye. Bu defa da tülü aşağıya ittiriyor :)

      Sil
    2. aynı dertler bende de var çok zor oluyor yem sıçratıyorlar çok fazla

      Sil
    3. Tül falan dik etrafına canım sen de

      Sil
  5. valla bende sen gibiyim belli bir süre sonra ev sıkyor insanı ama benim eşimde aynı öle iki tane mühabbet kuşu aldı ama çokpisletiyor evi vicdanım elvermiyor vermeye de mecburen bakıyorum bi fayda görmedim sadece evlat sevgimi bastırıyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlat gibi bi konumda oluyorlar artık hakikaten. :)) Bizim papağanın annesi babası olduk. Halası bile kabullendi :D Muhabbete çok malzeme veriyor aslında :)

      Sil
  6. ibiş tam gezgin sanırım evi turluyor baksana:) çok şeker.yanınızda mutlu olacağından eminim.sevgiler..

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))