11 Ekim 2013 Cuma

İstanbul üniversitesi ve Beyazıt.




Selamlar...
Bir önceki postta kararsızlığımdan bahsetmiştim. Evli olmama rağmen okumaktan vazgeçmedim ve açıktan üniversite okumak istediğimi yazmıştım. Anadolu üniv. ve İstanbul Üniv.in açık öğretim fakülteleri arasında kararsız kalmıştım. Nihayetinde İstanbul üniversitesinden yana tercihimi yaptım. Önkayıt işlemleri sonrasında belgelerimin teslimi için salı günü, eşimin kızkardeşi ile birlikte Beyazıta gittik. Oraları bir güzel gezdik. Bilmediğim çok yerler gördüm. Kayıt heyecanıyla ben fotoğraf makinesi götürmemiştim nasıl pişman oldum anlatamam. Sizlerle gezdiğim yerleri ve ilgimi çeken ayrıntıları paylaşamadığın için çok üzgünüm malesef.. En çok ilgimi çeken ise Süleymaniye Camiinin yanında kurufasülyecilerin oluşuydu. Meşhurmuş. Yemeden olmazdı değil mi. :)
Üniversitede kısa süren kayıt işlemlerimden sonra iki kızın muhabbetine sevgili eşim de dahil olmak istedi ve yanımıza geldi. Boğaz manzaralı Mimar Sinan Cafede oturduk. Manzara müthiş...


Manzara eşliğinde çin daması oynadık. İlk defa oynadığım için yenmek konusunda Sevgili Kübra kendini baya bir tatmin etti doğrusu. Şaka bir yana çok sağlam oynarmış çin damasını. 
HEr neyse.. Nasıl olsa bir daha gideceğiz Beyazıta ve o zaman kazanan taraf ben olacağım :P

Sevgiler...

2 yorum:

  1. çok çok güzel bi manzara, ankara'ya deniz istiyorum acilen :)) kaydın da hayırlı olsun canım istanbul üni.'nde aöf olduğunu bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun bende bu sene yazılacaktım ama son anda vazgeçtim kpss den yana şansımı deneyeceğim bu sene olmazsa seneye açığa yazılacağım

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))