4 Ekim 2013 Cuma

Tavsiye üzerine GLISS

Merhabalar...
Evlenip Ankara'dan İstanbul'a gelin gelince sanırım hava değişikliğinden ve üzerine gelen mevsim değişikliğinden olsa gerek, saçlarımın zayıflayıp döküldüğünü farkettim. Üstelik saçlarım da uzun oluca bakımı daha zor oluyor. Kestirmeye de gönlüm elvermiyor açıkçası :)

Eşimin kızkardeşi (görümcem demek istemiyorum pek) Gliss'in Siyah serisini kullanmamı önerdi. Kendisi de tavsiye üzerine kullanıp çok memnun kalmış. Heyecanlandım tabi ;)
Girdiğim marketlerde bulamadım açıkçası. Gratis'te aldım soluğu ve tabi ki orada bulabildim.


Henüz kullanmadım fakat sizlerin de yorumunu merak ediyorum. Aranızda kullanan var mı pekii ?

Görüşmek üzere canlar.. :)

6 yorum:

  1. Güzel bir tavsiye hakikatten ben de bu üründen çok memnunum, beğeneceğinizi tahmin ediyorum, benim saçlarım kuru ve dalgalı saç o nedenle bilemiyorum çok çok memnun kaldım:) umarım siz de beğenirsiniz, sevgiler:).

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şampuandır,eminim beğeneceksin.Bende açık pembesini kullanıyorum.Çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  3. Faydasını görürseniz paylaşabilir misiniz? Benim de saçlarım çok dökülüyor, aynen bende kıymıyorum kestirmeye.

    YanıtlaSil
  4. bende böyle mi arayış içerisindeyim... saraçoğlu'nun lavanta şampuanını almayı düşünüyordum.. belki bende bundan alırım bi fikrim yok...inşallah iyi gelir...

    YanıtlaSil
  5. saçları açmaya yarıyor ama dökülmeyi kestiği söylenemez en azından ben öyle gözlemledim.yeni bitirdim de yazayım dedim:)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle saci ipek gibi yapiypr nem dengesini koruyor ama saci dokme probleminde hicbir artisi yok

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))