1 Kasım 2013 Cuma

2. Aydönümümüz..

Evlilik ki çoğu şeyden insanı, belki de beni soyutlayan durum.. Sadece eşinle ilgilenmek.. Eminim bir süre böyle gidecek.. Yazılarıma bilinçsizce ara vermiş olmam blogger ortamını takibimin azalması bu yüzden olsagerek.. Kusur kabul ederseniz kusra bakmayın derim. Evli olanlar anlar sanırım, bekar olanlar da yaşayıp göreceksiniz nasılsa.. ;)
Anlamadığım da bir şey var ki dün itibariylle 2 aydır evli bir bayanım.. Vakit nasıl da geçmiş.. Ben durur muyum peki.. sevdiceğime sofrasını hazırladım pastamızı yaptım.. Gelen gülüm ise hem koklanmaya hem de bakmaya kıyılamayacak cinstendi esasen..

Allah'a emanetsiniz ..

(Kadehteki vişne suyudur efenim)


21 yorum:

  1. kutlu mutlu olsun :D biz seneliğini bile kutlamıyoruz aylık kutlayanlara gıbta ile bakıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. !senelik olana kadar aydönümleri kutlanıcak bizde heralde :) İlk ayımızı unuttu da burnundan geldi sevgili kocacığımın :))

      Sil
  2. Masalhhh 20.ci yillara diyelim guller cok hos masada:)

    YanıtlaSil
  3. Daha nice birlikte kutlayacağınız aylarınız olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylarımız yıllarımız olsun inşallah:)

      Sil
  4. Canım ellerine sağlık çok şık bir sofra olmuş. Menündekileri yazar mısın resimden tam belli olmuyor bazıları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dimi onları yazmamışım. :)
      Pirinç pilavı
      Karnıyarık
      Patates mantısı
      Peynirli krep böreği
      ve bol sirkeli salatam ;)

      Sil
  5. Rabbim nice ayları yılları birlikte geçirmenizi nasib etsin.

    YanıtlaSil
  6. Mutlulugunuz daim olsun. Bir ömür boyu sürsün.

    YanıtlaSil
  7. Rabbim, sizi iki cihanda da mutlu eylesin. Amin.
    bir şey öğrenmek istiyorum konuyla alakası yok ama:) bende nişanlıyım. ütü almak istiyorum karar veremedim siz hangisini kullanıyorsunuz memnun musunuz?

    YanıtlaSil
  8. yorumum yayınladı ama cevap alamadım :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın bloğumla çok sık ilgilenemiyorum şu aralar

      Sil
  9. Canım benim daha nice ay dönemlerine hatta yıl dönümlerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah :) Seninde aynı şekilde olsun canım benim :)

      Sil
  10. şuan seninle birlikte bende şaşkınım hangi ara 2 ay olmuş ya :) nice 2 aylara 2 yıllara artık inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım 2 y yaklaşık 2 ay önceydi simdi 4. aydayız bile. inanılır gibi değil diil mi :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))