18 Kasım 2013 Pazartesi

Bir nefes selam..

Selam..
Yine arayı açtık sanırım. Yazılarım biraz geç gelse de aklım buralarda hiç merak etmeyin. :) Her gün kontrol etmeden geçmem bloğumu. Kimler gelmiş kimler gitmiş takipteyim. ;)
nelerle uğraşıyor bu kızcağız derseniz, saat itibariyle pazartesiye geçmiş bulunduğumuz için bugün sınavlarım başlıyor demeliyim. Açıköğretim vizelerime internet üzerinden katılacak olmam büyük rahatlık zira sınav öncesi çalışma durumum pek olamadı malesef. Matematiğe falan çok çalışmaya gerek duymadım ama işletmeye giriş ve benzeri alan derslerini kavramak adına tekrar yapmak çok verimli olurdu açıkçası. ders çalışma sürecimde yine misafirim eksik olmadı davet edenler de oldu ama malesef çoğunu ileriki bir tarihe erteledim.
Bunun haricinde önümüzdeki perşembe annemler İstanbula geliyor.. Çok sevinçliyim. Düğünden sonra ilk gelişleri olucak. Bir akrabanın düğünü vesile olmasa gelme durumları olmayacaktı sanırım :) Açıkçası çok da heyecanlıyım.
****

Evet arkadaşlar.. Beğendiğim bazı fotoğraflarla sizlere şimdilik veda ediyorum..
Allah'a emanetsiniz..



















4 yorum:

  1. merhabalar umarım herşey dilediğinizgibi olur fotoğraflar harika ama en çok perdeyi sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Ama evinden ufak detaylar bekliyoruz.D
    Allah kavuştursun diyelim....ilk ağırlama bir o kadar heyecanlı ve telaşlı geçiçek :D

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))