29 Kasım 2013 Cuma

Enteresan bir karışıklık ve Facebook sayfam

Merhaba bayanlar..
Sizlere buradan sevgilerimi gönderiyorum.. Sessizim ama hayat devam ediyor işte bir şekilde.
Aklımda bir konu var az önce yaşadığım. Sizlerle paylaşmadan edemeyeceğim.. Bundan birkaç ay önce bloğumun Facebook temsilcisi olarak tasarladığım, ama bloğumda çok aktif olamamamdan sebep, çok fazla paylaşımda bulunamadığım bir sayfam var Adı elbette ki Saadet-i Müstesna.
Yaklaşık yarım saat önce bir mesaj geldiğinin bildirimini aldım. Anlam veremediğim şeylerden bahsediyordu ki sonradan mesele anlaşıldı. Nasıl olduysa birileri benim sayfamı bir medyum sayfası sanmış. Böyle bir şeyle karşılaşınca çok güldüm tabi.
Bu da malum şahısla diyaloğumuz. :)




Gece gece gülmeye vesile oldu bu olay.. :) Ama ince mesajımı vermeden de yapamadım. 
Gaybı yalnızca Allah bilir elbet...

Bu arada FACEBOOK SAYFAMI da beğenmeyi unutmayın sevgili bayanlar.. ;)


Allah'a emanetsiniz..



16 yorum:

  1. hahahha süper yha karışıklığın bylesi:)

    YanıtlaSil
  2. hahhaaa gerçektente çok komik olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Sondaki yorumuna bayıldım, sabah neşem oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu duruma bir yorum yapmak lazımdı zaten ;)

      Sil
  4. hahah ;)) iyi güldüm valla.. fakat insanların ciddi şekilde bu saçmalıkların peşinde olduğunu düşününce üzülmeden de edemedim.. Allah iman versin ;)

    YanıtlaSil
  5. çok ilginç ve komik olmuş :D

    YanıtlaSil
  6. :D Karadeniz fıkrası gibi olmuş Cemilecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi hakikaten karadeniz fıkraları seviyesinde olay :)

      Sil
  7. ilginç bir olay olmuş =)
    sosyal mesajı vermişsin ama iyi olmuş, ben de ev arkadaşıma fal konusunda dil döküyorum ama iflah olmuyor maalesef =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O arkadaşlardan bende de vardı üniversitedeyken. Faldan o derece ürküyorum ki bir dönem o arkadaşlarımla asla kahve içemezdim..

      Sil
  8. Medyum Cemile :P Beni de güldürdün gece gece :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Evet canım asıl amacım da buydu gülmemi bile paylaştım ;)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))