14 Aralık 2013 Cumartesi

Dolu dolu bir post ve benden haberler

Hayırlı geceler blog dostlarım. Bugün içimde nasıl bir post yazma isteği oluştu anlatamam. Zaten çok sık yazamıyorum sanırım özledim ben bu ortamı. Özlememek mümkün değil çok seviyorum esasen bu blog ortamını. :) <3
Lafı çok uzatmadan fotoğraflara geçmek isterim.

Evleneli, sevdiceğimle yuvamızı kuralı 3 ayı geçti. (Şaşkın mod) :)) Zorluklarla da olsa çoğu şey istediğimiz gibi olmasa da halimize hamdla geçiriyoruz günlerimizi. Zamanla evliliğimizdeki eksiklerin tamamlandığını ve çoğu şeyin oturmaya başladığını farkeder olduk. Eşimle bunların muhabbetini yapmak çok eğlenceli oluyor :)


Bu fotoğraf bu akşamki çay muhabbetimizden ;)


***
Sanırım evimden bir kaç kare paylaşmanın zamanı geldi de geçti 
Evimiz çok küçük ve burası salonum ve köşe koltuğum. Koltuk tasarımı bana ait.. ;)


***
Parfüm delisi olduğumu söylemiş miydimm ??
İki tanesinin daha siparişi verildi bekleniyorlar dört gözlee :))


***

Bu panoyu farklı bir niyetle almıştık ama sevdiceğim sürpriz notlarla dolduruyor ;)
Uğur böceğimizin de gözleri düştü. Eşimin 6 yaşındaki minik kuzeni yapmış benim için :)


****
Sevdiceğimin bana vermiş olduğu güller.. Atamazdım kii, ben de kuruttum hem ömürlük saklanabilir hem de çok dekoratif :) Bu kadar değil tabi devamı evimde başka mekanlarda..
Siz de böyle yapın bence. Ama sanırım herkes kurutuyordur. Yoksa kim kıyar bu güzellikleri atmaya :(




***

Çiçekleri çok seviyorum.... 
Kayınvalidemden aldım bu aşağıdakileri.
Sağdakinin çok güzel kırmızı çiçekleri var ama henüz açamadılar :(


***
Eşimi markete gönderdiğim bir gün elinde bu bambu ile döndü şaşırdım. 
A101de görünce "Benim hatunum sever" deyip almış bir tane. Çok sevdim tabii :)


****
Papağanımızın "Beni burdan çıkarın" serzenişlerinden. Çok yaramaz çookkk..


****
Bu kaşkolu sevdiceğime ben ördümm. 
Biteli 2 gün oldu ve iki gündür işteyken bile boynundan hiç çıkarmamışş. Grip olmuştu çıkarmaması iyi olmuş hem..
E bu arada herkes de çok beğenmiş tabii ;)
Sizce nasıl olmuş?


***
Eşim grip oldu şimdi de bana bulaştı. Ama öncesinde  şiddetli böbrek sancılarımla daha da hastaydım. İdrar yolları enfeksiyonu imiş sebebi. Allah kimseye göstermesin :(

Bu aşağıdaki gül sevdiceğimden gelen iyileşme sebebimmm..


***
Bu güzellikler de tanımı teoride görümcem olan ama bana bir kardeş kadar yakın olan Kübracığımdan.. 
Çokk duygulandım..
Kendisi de çok kıymetlidir benim için..


Kübradan bahsetmişken, kendisiyle yeni bir yola çıkacağımızın bilgisini de vermiş olayım. 
Birlikte çok güzel işler ortaya çıkaracağımızı düşünüyorum ve ikimiz de çok heyecanlıyız. :) 
Şimdilik meraklandırayım sizleri ama yakında bloğumdan da paylaşıcam zaten. 
Umarım bizi yalnız bırakmazsınız.

----

Dopdolu bir post oldu.. Umarım beğenmişsinizdir.
Kendime geldim sanırım.
İşte böyle sık sık yazmalıyım, ferahlamalıyım.. ;))

-----

Allah!a emanetsiniz..















30 yorum:

  1. Çook özlemişim yazılarını canım hoşgeldin ihmal etme buraları, köşe takımını ve eşine ördüğün kaşkolu çok beğendim daha güzel günler geçirin birlikte, bir ömür mutlu olun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bundan sonra daha çok vakit ayırcam canım bloğuma ve sizlere :) ben de özlediiimmmm yazdım da rahatladım ;)
      Güzel dileklerin için de çook çokk teşekkür ederim tatlım benimm :)

      Sil
  2. Birkaç gündür girip bakıyordum acaba bir post girdiniz mi diye sevinmedim desem yalan olur.
    Koltuklarınızı çok beğendim rengi de çok tatlı Rabbim güle güle oturmayı nasib etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etmeniz bile nasıl hoşuma gitti :) teşekkür ederim
      Bundan sora buralardayım inşallah
      Aminn diyelim Rabbim herkese mutluluk ve huzur nasip etsin

      Sil
  3. koltuğun harikaymış en çok o çekti de dikkatimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha güzelleri sizlerin olsun inşallah :)

      Sil
  4. Allah daha güzel anlar geçirmeyi nasip etsin.. koltukların rengine ve eşine ördüğüne bayıldım...

    YanıtlaSil
  5. koltuk tasarımı sana ait demeeek oldukça rahat ve güzel görünüyor :) sevdiceğine el emeği atkında eminim bütün atkılardan daha sıcak tutuyorduur ellerine sağlık :) geçmiş olsun hastalığında Allah kimseye göstermesin :S bu arada evet meraklandırdın oldukca fazla yakın zamanda bekliyoruuz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya aşırı rahat koltuklarım eşim neredeyse her akşam uyuyakalıyor :)
      Ben o atkıya sevgimi vererek ördüm sımsıcacık tutuyomuş ;)

      Sil
  6. Canım güle güle otur evinde koltukların hem rengi hem tasarımı çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim canımm daha güzelleri senin benim hepimizin olsun inşallahh :)) Aç gözlülüğüm mü tuttu ne ;)

      Sil
  7. Cemilecim, bende herkes gibi koltugunu ve ordugun atkiyi begendim,ne hos ikiside,ellerine saglik, en guzel gunler sizin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kii :)
      Allah razı olsunn

      Sil
  8. MaşaAllah çok güzel bir yazı olmuş..:)
    Rabbim muhabbetinizi daim etsin, çok özletme kendini..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim ;)
      Amin inşallah buralarda olucam bundan sonra

      Sil
  9. Hele şükür yahu nerelerde kaldın=)ama çok güzel olmuş...devamını bekleriz canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah devamı da gelicek teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Allah daim etsin yuvanızın mutluluğunu evinde gayet iyi bence ufak değil tabi bana göre benimki daha ufak olduğu için :) gerçi salonum geniş ama yatak odam falan ufak baya çatı katı olduğu için...Allah yuvada mutluluk etsin gerisi boş cidden .benim evliliğimde o alışma devresini farkedecek zamanım bile olmadı çünkü yeni kurduğum evden hemen taşınmak zorunda kaldım birinci ayımda o yüzden bence çokk çok şükür et :D ayrıca bloğa sık sık uğramanı dilerim postlarını özlemişiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaradan sonra İstanbula gelince anladım ki İstanbulda evler küçük, balkon kültürü neredeyse yok ve küçüklüğü ile bağımsız olarak çok da pahalı.. :S 80 metrekarecik evim.Ama iki kişilik ailem için yeterli bence. Rabbim hepimize istediğimiz gibi evlerde oturabilmeyi nasip etsin inşallah :) Ama dediğin gibi yuvamızda huzur mutluluk olsun hamdetmek için büyük neden. İnşallah daha sık buralarda olacağım ;)

      Sil
  11. Allah huzur ve mutlulukla oturmayı nasip etsin yuvanızda. Sevgi katarak döşenmiş bir ev, sıcacık. Bu arada ben de 5 aylık yeni bir gelin olarak çiçek yetiştirme işini araştırıyorum ve o kırmızı çiçekliden eşim de bana almış. Adı Antoryum ve daha çok baharda çiçeklenmeye başlıyor. Ama sizinkinin saksısı biraz büyük gelmiş kökleri uzayıp saksıyı doldurana kadar yapraklanma ve çiçeklenme durur diye biliyorum. Değişiklik olmazsa tutmadı demeyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)
      O çiçeğin de ismini ilk kez duydum diyebilirim ve kayınvalidemde var saksının kenarlarından yeni büyüyenleri farklı saksılara dikmiş. Kökleri büyüyor olmalı. Baharı beklemekte de fayda var sanırım :)

      Sil
  12. evinde senin gibi pek sevimli. Önemli olanda bu değil mi..SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  13. nerelerdesiniz? ya ben her gün bakıyorum yazı varmı diye. üzülüp gidiyorum. hoşgeldiniz. eviniz pek şirin maşallah. güzel günler geçirirsiniz inşallah sevdiklerinizle birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumu yalnız bırakmamanıza inanın çok sevindim :) Artık buralardayım inşallah
      Güzel dilekleriniz için de çok çok teşekkür ederimm.. :)

      Sil
  14. Bizim evimizde minicik :) Minik ama 'bizim' diyebilmek çok güzel :)
    Çiçeklerin çok güzel. Ellerinle ördüğün atkı çok güzel. Koltuk tasarımın çok güzel..
    Her şey çok güzel. Ağız tadı bol muhabbetle oturmak nasip olsun inşallah :)
    Maşallah!
    Ayrıca bu postu okumak ayrı keyifli oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de yorumun çok çok güzel.. çok samimi.. :)
      Teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. yerim snin evini ciclerini Allah ağız tadını bozmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah razı olsun Rabbim hiçbirimizin tadını bozmasın inşallahh.. :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))