18 Aralık 2013 Çarşamba

Mix post ;)

Selamlar..

Blog alemi nasılsınız.. ;) Ben de hastayım ama göstermiyorum. Zaten son zamanlarda peşpeşe beni  buldular öncesinde böbrek ağrısı şimdi de ağır grip ve yanında boyun tutulması. Sağ tarafa dönerken bedenen dönüyorum. :/

Ama paylaşım yapmadan da duramadım. Eşimin Ankarada yaşayan kuzeni İstanbula geldi ve bizim evde kaldı. Eşimle birlikte yepyeni işlere imza atacaklar. Ve sanırım ben de olacağım bu projenin içinde. İşsizlik, bana "illa kendi işimi yapacağım" diye diretmemeyi öğretti sonunda. Grafik tasarım alanında iyi işler ortaya çıkarabilir miyim bilmiyorum ama bu iş bana yazılımdan daha eğlenceli geliyor. Eşimin kızkardeşi Kübra ile de planlarımız hala var elbette.

Her neyse birkaç gündür evde hasta olmama rağmen misafir ağırlamamın eşim açısından minik bir karşılığı bu lilyumlar. :))


***

Dün yağmura tutulunca aldığım "üsküdara gider iken aldı da bir yağmur" modundaki şemsiyem. Kapalıyken çiçek buketi gibi duruyor. :)


****
Siparişini yaklaşık 2 ay önce verdiğim parfümler elime yeni ulaşabildi. Hayranım bu ikisine. Arkadaki 2. little black dress ise Kübra için ;)


***
 Bunlar da yeni aldığım peçetelerim..



***
Bu arada finaller yaklaşıyor çalışkan olmam gerek. 




Şimdilik benden bu kadar.. Allah'a emanetsiniz..

24 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım kıymet bilen bir eşin var ne güzel Allah mutluluğunuzu bozmasın, inşallah istediğin işe sahip olursun, şemsiyeye bayıldım çok güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun..
      Eşim hamdolsun birşeyler yapmak için çabalıyor elinden geldiğince :)
      Rabbim herkese istediği mutluluğu nasip eylesin

      Sil
  2. little black dress parfümünü bende çok seviyorum. geçmiş olsun. peçetelere de bayıldım doğrusu :) grafik tasarım eğlenceli bir o kadar zor allah kolaylık versin yolunuz açık olsun :) bendee beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için teşekkür ederim :)
      Grafik tasarımı yavaş yavaş öğreneceğim ama yazılımdan da zor olduğunu düşünmüyorum açıkçası :/
      deneyip görücez bakalım..
      Bu arada geldim bile bloğuna ;)

      Sil
  3. geçmiş olsun canım. Eee gelin güzel olunca kayınvalide alır tabi. Güle güle kullan çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :)
      Güzel falan dersen şimdi bana, şımarırım ki hemen bennn :D

      Sil
  4. Geçmiş olsun.....
    kıyafetinde çok güzel güle güle giy..
    peçetelerinle sevdiklerine ne güzel sofralar kurarsın..
    yeni işiniz şimdiden hayırlı olsun....Bol bol kazancınız olsun..Allah utandırmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn canım benim.. :)
      Bu hoş yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. halkla ilişkiler okumak güzeldir....alanımdır okurken çok eğlendim severek okudum bu bölümü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bölümüm aslında işletme ama çalıştığım ders halkla ilişkilermiş o zaman :)

      Sil
  6. ayrıca lilyumlar süper :D şanslısın
    peçete bizim burda şansıma çok güzel peçeteler var eğer desen amaçlı hani dekupajmı ne yapıyorsan yollayabilirim sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben peçeteleri çok seviyorum sofra düzeninde falan. Ama dekupaja falan da çok ilgim var eğer başlarsam bir gün, senden farklı modeller isteyebilirim. Çok sağolasın. :)

      Sil
  7. Geçmiş olsun Cemileciğim..:)
    Rabbiim kocanla ve ailenle muhabbetini hep güzel eylesin.
    İş için düşündüklerinizde de yardımcınız olsun..:)

    YanıtlaSil
  8. kız dün sana dedim eşim akşamına sürpriz yapıp elinde çiçekle gelmez mi bayram değil seyran değil eniştem beni nie öptü oldu hehehehe :D şaşırdım valla :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa Çok sevindimm :D İçini okumuş heralde ;) Devamı olsun bu sürprizlerin inşallahh :)

      Sil
  9. Geçmiş olsun. Ceketine bayıldımmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..
      Daha güzelleri sizin olsun inşallahh

      Sil
  10. Geçmiş olsun canım iyileşmişsindir inşallah.
    Kadir kıymet bilen bir eşin olduğu çok şanslısın, eşinde senin gibi bir eşi olduğu için şanslı maşallah ikinize de kırkbinkeree :)) Rabbim sağlık, sıhhat ağız tadı nasip etsin inşallah..
    Sınavda başarılar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiinn Rabbim herkese istediği mutluluğu nasip eylesin, bizimkini de daimi kılsın inşallah :)
      Allah razı olsun :)

      Sil
  11. çok geçmiş olsun canım.. eşin ne güzel jest yapmış :) allah mutluluğunuzu bozmasın

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun.
    İş meseleleri sancılı süreçler inşallah Allah gönlüne göre verir,herşey denk gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah sırf iş konusu yüzünden hayatımın düzeni oturmadı henüz. :/

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))