25 Aralık 2013 Çarşamba

Muhabbet Programı

Hayırlı günler canlar..
Üzerinden birkaç gün geçmiş olmasına rağmen, geçen perşembe akşamı katıldığım programdan bahsetmek isterim. Çevremde Serdar Tuncer ve Dursun Ali Erzincanlı'yı sevmeyen insan tanımıyorum. Bu programda ikisi de vardı. Ümraniye Haldun Alagaş spor kompleksinde şiirleriyle muhteşem bir gece yaşattılar. Onların dışında Meddahlar, ilahi dinletisi ile dopdolu bir geceydi. 
Gecenin teması Gençlik ve aile idi. Bu sebeple meddah halka karşı konuşma yaptığında, eşine bir çiçek almaya üşenen erkek toplumuna sahip olduğumuza değindi. Hatta kimler eşine çiçek alır diye sorduğunda birkaç el kalktı havaya. Bunlardan biri benim eşimdi :))
Güzel bir programdı keşke daha önce haber verebilseydim.







6 yorum:

  1. iyi olsaydım bene katılırdım süper geçmişe benziyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeldi ve öyle çok uzatıp da insanların canını sıkmadılar. Tadında bitti :)

      Sil
  2. Serdar Tuncer favorim.. Ramazan-ı Şerif'te sırf onun sesinden birşeyler dinlemek için sabahı ettiğimi bilirim...
    Allah sesine soluğuna kuvvet versin, inşallah bizzat görmek ve böyle bir programa katılmak bana da nasip olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah adı gibi hakikaten çok muhabbetli oluyor :)

      Sil
  3. gül almasada içten bir gülüverse bana yeter bilirim ki o gülümsemede aşk, sevgi, merhamet, samimiyet vardır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim muhabbetinizi daim eylesin inşallah :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))