14 Ocak 2014 Salı

Bugün ben..

Herkese iyi akşamlar..

Geçtiğimiz haftasonu açıköğretim finallerim için ter döktüm. Marmara Üniversitesinin de kokusunu almış oldum bu sayede. Sevinilecek şey ise sınavları atlatmış olmam. :)
Ders çalışma dönemimde kendime bir yapılacaklar listesi hazırladım ki görmeyin. 15-20 madde vardı sanırım. Her şeyi sınavlardan sonra diye erteleyip duruyorum. Artık eşim de alışmış olacak ki "Sınavlardan sonra..." diye başlayan ifadeleri  çok oldu :))
İşte bu rahatlamışlıkla kendimi önce temizliğe vurdum dip köşe. Sonra da yapmak istediklerimi uygulamaya başladım tek tek :) İşte onlardan biri;


Sonuç güzel olacak inşallah.. :)

Bu arada bloğumun tasarımını da bir elden geçireceğim. Değişiklikler canınızı sıkmasın şimdilik.

Allaha emanetsiniz canlar.. Öpüldünüz.. :)

FACEBOOK SAYFAMIZ..

2 yorum:

  1. canım benim hadi geçmiş olsun atlatmışsın :) bende azıcık yapıyorum etamin ama tam başarılı olamadm daha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.. Etamin işlemek çok eğlenceli bir şey bence Çok keyif alarak yapıyorum ben. :) Senin çalışmalarını da bekliyorum merakla :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))