5 Ocak 2014 Pazar

Kadife Şık Cüzdan

İyi geceler canlar..

Daha önce bahsettiğim üzere sevgili görümcem Kübrayla birlikte yeteneklerimizi somutlaştırmaya karar verip güzel adımlar attık. Bir FACEBOOK SAYFAMIZ var. Bizi oradan takip edebilirsiniz. :)) Memnun da oluruz hani :))

Birçok güzel fikrimiz var zamanla uygulamaya konucak inşallah.
Şimdi ise yaptığım kadife cüzdanı sizlere sunarım. Kadifenin asaletine bayılıyorum.


Zamanla özel günlerde kullanılabilecek şekilde farklı boyutlarda da yapacağım inşallah.. 

**

Beğendiniz inşallah.. İnanın destekleriniz ve beğenileriniz beni daha da motive edecek :))

Daha güzel projelerde görüşmek üzere
Hayırlı geceler.. :)
Sevgilerr...

6 yorum:

  1. Hayırlı müşterilerilerin olsun inşaAllah, çok ciciymiş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallahh :)) Teşekkür ederiz

      Sil
  2. Kadifenin asaleti başka güzel :)

    Cüzdan da çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    Facebook sayfanızıda beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  3. ben çok beğendim, hayırlı olsun o zaman .. =)

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))