16 Ocak 2014 Perşembe

Kız Kulesine karşı..

Herkese günaydın...

Görümcem Kübrayla, yaklaşık 10 gün sonraki bir düğüne kıyafet bakmak için ümraniyede buluştuk önce. Ona kıyafet aldık da ben ayağıma göre bir ayakkabı bulamadım. :/ 37 çok bol geliyor, 36 ise ayaklarım taraklı olduğu için enden dar geliyor.. Puff.. Ayakkabı almak benim için çok zorlu bir süreç olmuştur hep... 36,5 bulmaksa neredeyse mümkün değil. 

 Alışverişten sonra aklımıza esti, kız kulesinin karşısında çayımızı yudumlayarak muhabbet edelim istedik.. Saat 3 olmuş daha sonra daha erken gideriz demeden kendimizi Üsküdara giderken bulduk. 

Bu fotoğrafı da günün hatırası olarak çektim. :) Kız kulesinin tam karşısı.. Beğendiniz mi ?
 Martılar da sesleriyle muhabbetimize eşlik ediyor gibiydi. 


Keyfimizin çok uzun sürdüğünü söyleyemeyeceğim malesef. Eşimin Üsküdardan isteklerini yerine getirmek için kalktık. Çok da faydalı olamadık ama olan bizim keyfimize oldu. :)

İnşallah daha nice böyle güzel ortamlar yaşarsınız ve yaşarım.. :)
Allah'a emanetsiniz..

14 yorum:

  1. Resim harika, orda olmak vardı..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Gelin misafir edeyim sizleri seve seve

      Sil
  2. Allah hayırlı düğünler nasip etsin, afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  3. aynı taraklı ayak sorunu bende de var ve hep zorluk çekerim bulmakta
    ayrıca çok güzel bir kare İstanbul u özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayakkabı konusunda Allah yardımcın olsun senin de ;)
      İstanbul çok güzel bir şehir gerçekten. Ankara gibi bir şehirden sonra yaşayabileceğim tek şehirmiş onu anladım :) İnşallah bir gün gelirsin ağırlamaktan keyif duyarım :)

      Sil
  4. orada olasım geldi yıllar var gitmedim İstanbul a.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlenecek kadar güzel bir şehir gerçekten.. İnşallah bir gün misafir etmek isterim seni İstanbulda :)

      Sil
  5. Dün yorum yazdım ama gitmedi nedense..
    Ama çay içerken bu foto karşısında bende kız kulesinin tadını çıkarmış oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım gönderirken bir problem oluşmuş bana da gelmedi yorum ;)
      Fotoğrafımın bu etkiyi yapması, o anı yaşatması ne kadar hoşuma gitti :))

      Sil
  6. hep hayalimdir böle bir manzara ...bir türlü gidemedim aslında oralardayım ama yapamadım işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah birlikte gideriz, buluşmuş görüşmüş de oluruz hem.. değil mi ;)

      Sil
  7. manzara muhteşem o çayın tadıda bi başkadır muhabbetle olunca bende eyüpte oturuyorum üsküdara hergün vapur kalkar günün belli saatlerinde vapurla gitmek pekte keyifli hava açıksa martılar eşliğinde ,çok sık giderim kız kulesinide çok severim sevgilerimlee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız kulesinin çok farklı bir havası var. Ve hatta İstanbula 5 ay önce gelince genel olarak İstanbulun farklı havasını derinden hissettim.. Tarihin kokusu var çoğu yerinde.. Tüyler ürpertici bir şey esasen bu..
      Teşekkürler bu güzel yorumunuz için.. :)
      Sevgiler..

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))