1 Ocak 2014 Çarşamba

Orkidem ve yoğunluklarım..

Evlenmeden önce ailemle yeniyıl kutlamak gibi bir adetimiz yoktu. Bu durum evlendikten sonra da değişmedi. Ama biz eşimle dün gece yeni yılı değil evliliğimizin 4. aydönümünü kutlamak istemiştik esasen :) Ben evde hazırlık yaptım. Eşim de eve gelirken benim için bir orkide getirmiş ki muhteşem.. Bayılırım orkidelere hem de beyazına.. Buyrun bu da orkidelerimm... ;)


Sevgili eşim, film falan izleriz diye cips kuruyemiş falan almış ben de pasta yapmıştım esasen. Yemeği bile çok zor yedik. ikimiz de aşırı yorgunluktan uyuyakalmışız.. Yeni yıla uyuyarak girenlerdeniz yani :)

**

Günler nasıl hızlı geçiyor anlamıyorum. Henüz çalışmamama rağmen her günüm dolu. Kendimle ilgili olmasa bile hep birşeylere koşturuyorum 

Yoğunum dedim ama asıl bundan sonra aşırı yoğunluğa girecek gibiyim. neden yoğun olacağıma gelirsek,

1.sebep: Bahçeşehir üniversitesinin işkur destekli bilişim kursu sınavına girdim geçen cumartesi ve dün aradılar ki sınavı geçmişim yarın mülakatına gidiyorum.  Çünkü 6 aylık haftanın 6 günü gideceğim kurs boyunca sektöre yönelik teknik eğitim ve ingilizce eğitimi alacağım. Bu kurs benim için çok önemli çünkü başarı gösterilirse büyük şirketlerde istihdam garantisi veriyor. Yine de hayırlısı diyelim. Bunun için sizlerden de dua bekliyorum arkadaşlarr...

2. sebep: Yeni açılacak olan tasarım ofisimizde görevlerim olacak. 

3.sebep: İşletme okumaya devam ediyorum.

4. Sebep: Temizlik, yemek, ıvır zıvır işler...

5.Sebep: Henüz size tam ayrıntılarıyla bahsetmemiş olsam da görümceciğimle beraber başladığımız hobi işlerimiz.. Ayrıntılı bir post yazmak istiyorum bununla ilgili ama merak edenler için Facebook sayfamız BURADA.. Beğenilerinize sunuyorumm :)

Sebepleri artırmak mümkün.. Düşündükçe Allah bana yardım eder diyorum dua ediyorum.. 


Sizlerle duygularımı yaşadıklarımı paylaşmak çok iyi geliyor. İyi ki varsınız.. :)
Sevgilerimle.. 

14 yorum:

  1. orkiden harika bende sevgililer gününde hediye alınmıştı bana da aynısı süper oluyor bunlar hele birde güzel bakarsan ah ah o kadar çiçek veriyor ki öyle güzel bir şey ki o :) umarım sende de böle canlı ve güzel kalacak onu aksatma orkidelere aşırı değer veriyorum :D

    ayrıca yaptığın işlerde Allah yardımcın olsun cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orkidem için bakım sırlarını senden alacağıma emin olabilirsin :)
      Hayvanlara, çiçeklere hiç dayanamıyorum ben yaa.. Daha iyi nasıl ilgilenebilirim diye düşünüyorum hep :)

      Sil
  2. Canım Allah yardımcın olsun.İnşallah emeklerin boşa çıkmaz.Face sayfanızı inceledim.Çok güzel şeyler var.Maşallah.rabbim sizleri muvaffak etsin.

    YanıtlaSil
  3. Orkidenin güzelliğine! Maşallajh :-)
    Hastalık dert keder olmasında yorgunluklar hep tatlı olsun canım benim.
    Rabbim kolaylıklar versin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu orkidelerin daha da güzelleri senin olsun inşallah :)
      Evet rabbim bizleri sağlığımızdan etmesin Allah'ın izniyle yetişiriz herşeye

      Sil
  4. Allah'ım bu nasıl güzel bir orkide bayıldım, inşallah eşim olacak insan da böyle ince ruhlu, ince düşünceli biri olur. Amin :) Cemile'cim işlerinde Rabbim yardımcın olsun, emeklerinizi zayi etmesin kuzum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim inşallah eşin dualarındaki gibi olur :) Duaya devam ;)
      Amin inşallah Rabbim hepimizin yardımcısı olsun

      Sil
  5. Allah kolaylık versin yardımcınız olsun. Açıköğretimden okumak çok zor ben de bu yıl ilahiyata başladım stresten kafayı yemek üzereyim. Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın.

    Bu arada kayınvalidenize acil şifalar diler,
    eşinizle size de mutlu huzurlu birliktelik dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben örgün öğretimde okurken açıköğretime kolay derdim ama hocayla karşılıklı derste bulunmak büyük nimetmiş onu anladım. Rabbim hepimize kolaylıklar versin. Çok teşekkür ederim ayrıca :)

      Sil
  6. nice mutlu yıllarınız olsun Rabbim kolaylıklar versin canım

    YanıtlaSil
  7. 4 ay olmuş bile maşallah güzel gelinim benim ☺️ maşallah Allah daim eylesin mutluluğunuzu inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Allah razı olsunn :)
      Amin Rabbim cümlemize mutlu yuvalar nasip eylesin..

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))