19 Nisan 2014 Cumartesi

Ben ve derlemeler.. :)

Bloğuma uzun aralıklarla yazı yazdığım doğruydu da ilk defa bu kadar arayı açtım sanıyorum. Bloğumu asla boş bırakmak istemiyorum elbette. Ama bazı şeyleri anlamış bulunuyorum. Eski zamanlarda sosyal ağların çok yaygınlaşmamış olması, paylaşım yapmak isteyenlerin otomatik olarak yönlerini bloglara çevirmesine neden oluyormuş. Özellikle de instagram yaygınlaştıkça çoğu blogger in bloglarındaki paylaşımlarının azaldığına şahit olmuştum. İnstagram kullanmadığım zamanlarda çoğu blogger i merak ediyordum nerede diye. İnstagram kullanmayan takipçim varsa eğer ben de o merak edilenler kervanına katıldım demektir. :) Ama elbette ki hiçbiri blogla bir değil.

Genel olarak neler yaşıyorum diye soranlara çok yoğun olduğumu belirteyim. Öncelikle heyecanla ve büyük zevk alarak yaptığım işlerimden bahsedeyim :) 

Fotoğraftaki keseleri Kocaeli de Selcen Hanımın söz merasimi için hazırladık. Lavanta keseleri yaparken o kokunun verdiği huzur çok başka. :)


****
Çarpı işi bu havluyu da eşimin Kayserideki teyzesinin isteği üzerine hazırladım. :)


Farklı modeller de istedi henüz tamamlanmadı. Yakındır bitmesi ;)
Sipariş için saadetimustesna@gmail.com dan veya buradan ulaşabilirsiniz.


***

 Sanırım daha önce bloğumda bahsetmiştim, mesleğimle alakalı bir kursa gidiyorum. 4 ay boyunca hafta içi her gün gidiliyor. yaklaşık 1 bucuk ay kaldı bitmesine. Sonrasında ise iş görüşmelerim başlayacak bakalım. Hakkımızda hayırlısı olsun. 
Her sabah Ümraniyeden Şişliye gidiyorum kurs için. Hergün köprüden geçmek heyecan verici oluyor benim için :)


*****

Eşimle de fırsat bulduğumuz her an, hemen pinkberry e gidiyoruz favori tatlarımızdan kendisi. 
Tavsiye ederim :)


****
Bu arada bahsetmeden edemeyeceğim. Kışı atlattık artık bahardayız ve benim evim bütün bir kış boyunca rutubet yaptı. Yeni bir binada oturuyorum ev sahibi ikinci yalıtımı da yaptırmış fakat sonuç malesef olumsuz.. 
Yatak odamdan rutubet eksik olmadı. Sürekli elimde çamaşır suyu ile tetikte bekliyordum yani.. :S  Sinir krizimi sormayın yani.  Bahar geldi de rahatladım. Yani kısaca bu yaz inşallah taşınmayı düşünüyorum. Ankarada rutubet denen şey yoktu olmazdı. Evimle ilgili birçok dekorayson fikrim ve almam gereken eksiklerim var. Taşındıktan sonrasına erteledim artık. 
Özellikle salonuma çerçevelerden bir dekor yapmak istiyorum. Eşim  bu isteğim için güzel bir çerçeve almış bana. Salonum için düşündüklerim sonraya kaldığı için bunu antreye astım çok güzel oldu. :)


***

Benden şimdilik bu kadar. Sağlıcakla kalın canlar :)

2 yorum:

  1. canım ellerine sağlık hepsi de çok güzel.
    Rutubet için küçük küçük şık kaktüsler kullanabilirsin.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))