20 Eylül 2014 Cumartesi

Kanaviçelerim

Hayırlı geceler herkese..
Bu saatte yazıyorum fakat uyku tutmadı beni. Elimde büyük bir yanık var uyumaya korkuyorum desem yeri var. Canımı acıtmaktan korkuyorum... Hayırlısı bakalım..

Konumuza dönmek istiyorum. Şimdiye kadar blogda çok yer verememiş olsam da bir çok işle haşır neşir oldum. Bu yazımda kanaviçelerimden bahsetmek istiyorum..

***


İlk olarak en son yaptığım panom ile başlamak istiyorum.
Şablonunu pinterestten bulabilirsiniz. 
Evimde salonumdaki boş duvarı kanaviçe ile doldurulmuş çerçeveler ile doldurma düşüncesindeyim.
Bu pano onlardan ilki oldu. Darısı diğer boş çerçevelerime diyelim.
Evimiz ile alakalı olan bir şeyde eşimin fikri benim için çok önemli oluyor, her konuda olduğu gibi. :)
Eşim bu çerçeveyi beğendi, umarım sizler de beğenirsiniz :)




**
Daha önce sipariş üzerine çalıştığım panolarım;



***
Yine sipariş üzerine işlediğim havlularım;





***

Lavanta keseleri;



***

Benim yaptıklarım böyleydi. Yapmaya başladığım bir panom mevcut. Tamamladığımda onu da paylaşacağım inşallah. Bitirmem gereken bir duvar projem var :))

Bu aşağıdaki fotoğrafı pinterestten buldum ve bayıldım.. Belki bir gün böyle bir anahtarlık işleyebilirim hiç belli olmaz :)




***
Siparişleriniz için saadetimustesna@gmail.com dan mail atabilirsiniz. 

İYİ GECELER.. :))


10 yorum:

  1. Geçmiş olsun..
    Bu arada pek maharetliymişsin maşaAllah ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm..
      Evli olunca evde boş boş durmak olmuyormuş kendime uğraş çıkardım işte :)

      Sil
    2. Canım çok çok geçmiş olsun.. Çok beceriklisin çok.. Ben bir örtüyü bitiremedim, sen neler yaptın.. Maşallah sana..

      Sil
    3. Teşekkür ederim tatlım etamin sabır isteyen bir şey ama sipariş yetiştirmeye çalışınca çabuk bitmek durumunda kalıyor. Yoksa duvar projem için doldurulacak boş çerçevelerim aylardır boş bekliyorlar :))

      Sil
  2. bir şey daha soracaktım=)peki beyaz mutfak masa sandalyelerini nerden aldın canım onlarıda instagramda gördüm ben necla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masa ve sandalyemi de ikea dan aldım :) İnstagram kullanıcı adın ne acaba ?

      Sil
  3. kullanıcı adım yok sadece resimlerine bakıyorum ama bende bi blog açıyorum kendi çapımda o zaman görüşürüz

    YanıtlaSil
  4. küçükken en sevdiğim el işiydi kanaviçe :) şimdilerin modası olmuş, elinize sağlık ;)

    YanıtlaSil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))