25 Ocak 2015 Pazar

Pratik dikiş şablonları

Güneşli bir pazar gününden herkese merhabalar,
Bu güzel günde evde oturmnın sıkıcılığını yaşıyorum, bu durum bloğumun işine yaramış oldu yazı gireyim dedim ;)
Dikişe merakladığım şu aralar, pratik dikiş adına araştırmalarda bulundum. Sadece pratik dikişe yönelik blog bulamadım ama Türk ve yabancı birçok blogda bazı yazılara rastgeldim. Bu bloglara da Pinterest'ten ulaştığımı söylemeliyim. Biz hobiseverler için biçilmiş kaftan adeta. :)
Bulduğum bütün pratik dikiş fotoğraflarını toplayıp paylaşmak istedim.
Faydalı olacağını düşünüyorum. 
Umarım bir gün bunları dikmeye de vakit bulabilirim. :))
















13 yorum:

  1. İlki hep diktiğim etek modeli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de böyle modellere bakıp bakıp duruyorum. Pek fazla icraat yok, umarım bir gün o da olur :))

      Sil
  2. elimde bu işler hiç gelmez ama yapmak isteyenlerin çok işine yarayacağını düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  3. selam, takipteyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiniz, hemen geliyorum size de :)

      Sil
  4. tesekkürler kalıplar çok pratik gerçekten:):)
    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. terzilik mesleği en imrendiğim meslek gruplarından biri.. küçükken bebeklerime elbise dikermişim, keşke yönlendiren biri olsaymış dikiş öğrenseydim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ne olursa olsun geç değil evde kendiniz bile öğrenebilirsiniz. Ben de hiç kursa falan gitmedim internetten araştırdığım kadarıyla basit bir şekilde dikişe başladım. Ben terzi olma amacında değilim maksat birşeyler üretebilmek ve bundan keyif almak. :)

      Sil
  6. benim gibi yeni öğrenen için çok pratik kalıplar inşallah denemek nasip olur sevgiyle kalın takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de denemek niyetiyleyayınladım bir türlü nasip olmadı umarım siz başarırsınız :)

      Sil

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))