20 Ağustos 2016 Cumartesi

Mama Sandalyesi Sorunsalı-Seçimi

Merhabalar, 

Kızım Erva Beren'in ek gıdaya geçişinden BURADA bahsetmiştim.

6.ayımız tam dolduğu sıralar kızım grip olduğu için ek gıdaya başlayamamıştım. İlaç içtiği için anne sütü dışında her türlü gıdaya karşı ağzını kitler hale gelmişti. Hazır olduğu zamanı beklemeliyim, deyip ek gıdaya geçiş sürecimizi biraz ötelemiştim.
Tabi bu süreçte gerekli malzemeleri temin etmemiz açısından bizim de hazırlığımız başladı.


Ben elinde kase ve kaşıkla çocuğunun peşinden koşan annelerden olmak istemediğim için #BLW yöntemini uygulamak istemiştim. Doğal olarak öncelikli olarak mama sandalyesine ihtiyaç vardı.
Benim aklımda öncelikle çoğu yakınımda da gördüğüm ikea antilop vardı. Fakat Erva Beren biraz iri bir bebek olduğu için, almaya gittiğimizde içine rahat bir şekilde sığmadı. Oturttuğumuzda da çıkarmakta zorlandık.
Minderinin de kalınlığı eklenince bizim için kullanışlı olmayacağına karar verdik.
**

Bende de biraz mükemmeliyetçilik vardır, bundan dolayı özellikleri bakımından en kapsamlı ve uzun süre kullanabileceğimiz (çift tepsili olması, yükseklik ayarı, tepsi yakınlığı ayarı, koltuk sırt kısmının yatması vb.) bir sandalye olsun istedim. Onların da fiyatlar uçmuş. Derken eşim reklamlarda görünce Letgo uygulamasını yükledi oradan, istediğim özelliklere sahip,2.el bir sandalye buldu hem de çok uyguna.. 50 TLdeyince gidip alalım dedik. Ama sonuç fiyasko!!
Basiret bağlanmasının ne demek olduğunu anladım. Orada hanımefendi kullanışını gösterdiğinde kenarlardaki toz dikkatimi çekmişti ama onu umursamamıştım. Artık nasıl olduysa bilmiyorum, sandalyenin borularından paslı su çıkmış ve arabanın koltuklarını mahvetmiş. Depo gibi bir yerde bekletmişler muhtemelen. Eve geldiğimizde sinirim bozuldu. Özellikleri tamam çok iyi, amerikadan getirtmişler falan ama muhafaza edememişler. Bir de Bostancı'da lüks mekanlarda oturan insanlar.. neyse temizlesem bile içime sinmedi. Onu kullanmak istemedim. Yine Letgodan başka bir sandalye baktık. Çekilen fotoğrafın ortamını bile inceledim. Evde mi çekilmiş, ev temiz görünüyor mu falan... 
İçime sinince gittik tabi, orada da baya inceledim, sorular sordum derken tertemiz bir mama sandalyesini satın alarak bu süreci de atlatmış oldum.



Minimum 400 TL fiyat sorduğumuz Chicco polly mama sandalyesini 160TLye aldık. 
Severek kullanıyoruz. :)
**
Letgo uygulaması hakkındaki düşüncelerimden bahsedecek olursam, İstanbul Ankara gibi büyük ve kalabalık şehirlerde daha aktif olduğunu düşünüyorum. Kısa süre içinde elinizdeki ürünü satabiliyorsunuz. Ama küçük şehirlerde bekleme süresi daha uzun olabilir. 
*
Mama sandalyesi aldığım gibi sattığım da oldu.
Öncelikle ilk aldığım sandalyeyi sattım. Temizlediğim için satarken içim gayet rahattı. Ayrıca kına gecemde giyindiğim kaftanımı sattım. 
Siz de deneyebilirsiniz.
*
Ayrıca, letgo güvenilir mi diye sorabilecekler için şu detayı da vermeliyim: bazı kendini bilmez uyanıklar, bayan ismi görünce satın alma bahanesiyle numara almaya çalışıyorlar. Zaten ben eşimin numarasını verdiğim için sorun yaşamadım. Dikkat etmekte fayda var. İnsan sarrafı olmuşuz zaten niyetlerinin ne olduğu belli oluyor.
*

Kısacası mama sandalyesi sürecimiz bu şekildeydi.
Ayrıca genel olarak ek gıda için gerekli malzemeleri kendimce sıralamamda fayda olduğunu düşünüyorum.

Ek gıdaya geçiş ekipmanları, malzemeleri:
*Mama sandalyesi
*Önlükler (Kollu modeller daha kullanışlı)
*Suluk
*Renkli Kaşıklar, çatallar
*Renkli Tabak (Masaya sabitlenenler daha kullanışlı oluyor.)

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
**
Ayrıca İkea antilopa uygulanan bu fikre bayıldım.
Eğer siz Antilop aldıysanız belki bir gün uygulayabilirsiniz :)



Sormak veya eklemek istediğiniz bir şey varsa yorum bırakabilirsiniz, mail atabilirsiniz.

saadetimustesna@gmail.com

SEVGİLER 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))