22 Kasım 2016 Salı

At gözlüklerinizi atın arkadaşlar!

‘Hükümet diyorsa her şey doğrudur’ diye at gözlükleriyle her denilene ınanan kitleye dahil olmadığım için çok mutluyum hamdolsun. Geçenlerde bir ev satin almak isteyen bir yakınım, görüştüğü bir ev sahibiyle olan diyaloğunu anlatıyor. Fiyati yüksek bulduğunu faizin günah olmasi sebebiyle kredi de çekmek istemediğini söylüyor bizimki. Ev sahibi de bu hükümetin faizi de desteklediğini onlar ne derse doğru olduğunu gururla anlatıyor. !! Buyrun cenaze namazina.. Hani faiz Allah’a ve peygamberine savaş açmaktı? Bakiniz Bakara Suresi 279.ayette öyle yazıyor.
 Bazı kesim hükümet yanlıları arkadaşlarım yapılan yanlışları ‘siyası politika’ olarak adlandırıyor ve özellikle dini konularda alınan çelişkili kararları da ‘Apaçık niyetimizi belli edelim de sonumuz Erbakan gibi mi olsun bizi de mi indirsinler’ şeklinde savunucu bir savunma çıkıyor karşıma ¿¿   Hadi hükümet bunu (tv ekranlarında falan bize yansiyan kismini ) demek istiyor olmasın, hadi arka planda biizlere yansitilmadan halledilen buyuuk buyuk politik işler var ve hadi cok zeki aydin kesimimiz izlenen politikalarda asil ne denecegini de anlamis olsun.. ama konusulan ustu kapali sozleri farklı anlayan ve araştırmaktan yoksun cahil kesimin inançlarıyla oynamaktan ve onların yanlışa girmesine vesile olmalarının vebalini ustleneceklerinin farkında değiller mi acaba? bu vebal nasıl ödenir?
Yukarıda apaçık belli edilmeyen, hükümetimizin  binevi ‘taktik’ uyguladığı meselelere de bir örnek verecek olursam-ki baştan beridir hep takıldıgım bir konudur- Avrupa birliğine girmek, girememek, kapısında sürünmek.. Evet! AB adeta bir kolelik ve üye ülkelerin bize tepeden bakıp gururlandığı kibirlendiği egosunu tatmin ettigi, ‘hadi ulkende sunu bunu yap seni aday ulke(!) statulerine cikaralim’ gibi bahanelerle eğlendiği kültürel ve dini yaşantımıza ve hatta iç işlerimize dolaylı olarak karistigi bir örgütten bahsediyorum… Ama savunan kesimden “ Bu iste var bir terslik!” diyen biri de çıkmıyor ya çıkmıyor..!
Kâfirleri dost edinen, Allah’ın dostluğunu bırakmış olur.) [Al-i İmran 28]
Ayette de Allah apaçık belirtiyor ki kafirden dost olmaaz. Bizim ayetlerden bihaber insanımıza ‘Bu devirde bu gerekli bla bla bla’ diye arastirmadan ekranlarda gordugu kadarina inanarak bilmis bilmiş konuşmaları yaptıranlara yine sesleniyorumm. Bunun vebalini nasil ödeyeceksiniz..?
Son günlerde hükümetten ABye karşı bir atar sozkonusuymus. (Evimde internet sorunu yaşıyorum ve ayrıca tv izleyemedigimden dolayı çok da haber takip edemiyorum) Hani bu devirde gerekliydi ey okumaktan aciz vatandaş kardeşim.? Ne oldu yine bi değiştin kaydın hı?? Azıcık kararlı olalım daa! Karadenizli damarımı tutturtturmayin bana simdii. ‘Ben demiştim’cilerden olmak inanın istemem ama göz görüyorken klavuza ne hacet?
  İllüminati dediğimizde herkesin bir bildiği vardır ya hani şu şarkıları tersten okutur anlam çıkarmaya çalışırlar falan filan… yazın youtube de çok şarkı  görürsünüz. Hatta kliplerde tekgozler deşifre edilir. Bizi şarkılarla oyaliyorlar bence. Asıl illüminatiler ABler ABDler… ( Kaynak kitap: Gizli dünya devleti)
Daha neler var yazmak ve içimi dökmek istediğim.. .
Yazmazsam bir yakınıma derdimi acayim desem, gecmiste bu sebeple ortamın kizistigina şahit olmuşluğum çoktur ne yazık ki..
Ha bu arada ben bunları böyle yazdım diye benim tarafımı çok da irdelemeyin haksız çıkarsınız. Zira her hükümet elestireni gordugumuzde hep aynı etiket yapistiriliyor ya hani -adlarını ve hatta lakaplarini bile yazmis olmayi bloguma yakistirmiyorum bile(Allah muhafaza)- Ben yazmasam da siz anladınız biliyorum 👍
Beni yanlis anlayanlara karsi rahmetli Necmettin Erbakan hocamızın çok manidar bir sözü vardır -ki cok derin anlamlar ihtiva eder, üzerine alınanlar düşünedursun- söyleyip kucağımda uyuyan kızımı beşiğine yatırmak üzere gidiyorum buralardan:
“Hadi oradan!” 👊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))