9 Kasım 2017 Perşembe

Öğretmenim canım benim..

Evett...

Merhabalar efendim..

Bugünki selamım, tüm öğretmen ve öğretmen adaylarına olsun..

Yaklaşık 2 aydır öğretmen 'adayı' olmam sebebiyle fazlasıyla şaşkın ve bir o kadar da durumumdan memnunum. Bir kolejde kodlama-mekatronik ve robotik alanlarında öğretmenlik yapmaktayım artık. 'aday' dememin sebebi ise aslen bilgisayar mühendisi olmamdır efendim. Marmara üniversitesinden devam edegelen bir formasyonum var iken ve de bu formasyon henüz son bulmamış iken sanırım kendimi tam anlamıyla bir öğretmen olarak göremeyeceğim.

Başlangıçta evet çok zorlandım özellikle öğretmenliğin getirdiği bazı alakasız olduğum konuları da öğrenmek durumunda kaldım. Kendimi geliştirmeliydim. Evde oturan biri için hızlı ve yorucu günlerin başlangıcıydı ve ben buna da alıştım çok şükür.

Evvela belirtmem gerekiyor ki, asla büyük konuşmayınız sevgili arkadaşlar..
Ben bilgisayar mühendisi olmam dedim; bilgisayar mühendisliğinden mezun oldum.
        Öğretmenlik hiiç bana göre değil derdim; kendimi öğretmenlik yaparken buldum.
        Elektronik devrelerden hiiç hoşlanmam okuldaki derslerimi vereyim yüzüne bakmayacağım, dedim ve şu an çoğu derste elektronik devre elemanları ile ciddi projeler yapmak durumundayım.

Gerçekten ama gerçekten insanlar karşısına çıkan her şeye alışıyormuş. Bu sebeple büyük konuşup da hayatınızı kendinize zulmetmeyin. Herşeyin bir yolu var ve mutlaka öğreniyorsunuz. Kimse bizden bir buluş beklemiyor..

Ne diyelim o zaman, görüşmek üzere çünkü birazdan dersim başlıyor.. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzell yorumlarınız içinn teşekkürler... :))